Statistische vraag n.a.v. item 1Vandaag over horloges

Kan mij een topic van @Chillekasper voor de geest halen dat het zonder partner misschien wel makkelijker is om 20k op een horloge stuk te slaan :smile:; want de ā€œinvesteringsstukkenā€ zitten over het algemeen niet in de < 5k range … dus als ze dat bedoelen met ā€œliefhebberā€

1 like

Je kunt natuurlijk ook geld verdienen op het lagere segment.

Het gaat over horloges als investeringsobject en dan maak ik een mooi bruggetje naar een praktijkvoorbeeld

1 like

Ja, uhm, niet echt… Was de poll over relaties niet hint genoeg?

2 likes

Das waar, … bedoel het ook enigzins gechargeerd :blush: … het verleden heeft uitgewezen dat ik in ieder geval altijd spul koop wat nooit meer waard wordt :smile: (naja … het huis dan :blush:)

1 like

Ach ik grijp even terug naar het onderwerp van de documentaire maar ik zal volgende keer wel een nieuw topic openen voordat ik gevlagd wordt hier

1 like

Dat is prima, maar daar ging het dus niet over. Werd enkel gebruikt als bron van de uitspraak.

Ok.

Even tussendoor, vriend van me vraagt: Wat voor een type vrouwen komen er naar de KreaDoe? :sunglasses:

Dus als ze die KreaDoe de volgende keer organiseren in Houten, op dezelfde dag als de Rikketik heeft Tinder ineens een rotdag? Leuk!

Is dit een profiel van jezelf Han?

1 like

Ik laat mij niet verleiden tot het posten van een selfie, maar het antwoord is uiteraard Ja.

1 like

Volgens mij zijn de meeste liefhebbers hier heterosexuele mannen met een relatie en een gemiddelde leeftijd van ongeveer 30/40 jaar. :slightly_smiling_face:

poeh dat zijn best lange relaties…zou ik ook elke vrije minuut op HF doorbrengen!

Om toch even on-topic wat te melden, meeste van mijn " wat duurdere" horloge dragende vriendjes en vriendinnetjes hebben die aangeschaft in hun single dan wel relatie zonder kinderen periode.

2 likes

:kissing_smiling_eyes:

1 like

@anon50762135 kan zo bij mij terecht voor warmte en intimiteit…:heart_eyes:

Haha😬 Veel horloges worden idd niet meer waard. Maar er zitten een aantal bij die dat wel worden. Natuurlijk zal de winst natuurlijk in de meeste gevallen niet bijzonder zijn. Ik zie een Vintage Omega die nu gaat voor 1000 euro de komende jaren zien stijgen naar bij de 2000.

1 like

Hoe weet je dat?:grimacing:

Relaties zijn alleen het eerste jaar leuk, daarna louter een medicijn tegen verƩƩnzaming. Daarnaast is relatie een werkwoord. Een horlogehobby is dan ook een uitlaatklep. De eerste butsen op mijn horloges komen voornamelijk van de afstandsbediening(en) die mijn kant op vliegen als ik tijdens een gesprek op het horlogeforum zit te scrollen. ā€œIn elke relatie komt ruzie voor. Waarom vrouwen dat doen weet niemandā€.

4 likes

Candide heeft tocht altijd meerdere relaties tegelijkertijd?

Nee.

Twee woorden: Head & Shoulders. Works like a charm, baby.

Ja.

Ja.

Ja.

:sweat_smile:

1 like

Ik heb een foutje gemaakt, het is dus KreaDoe, en als je wat sfeerbeelden bekijkt is dat eigenlijk gewoon een soort vrolijker gekleurde Rikketik

image

3 likes