Heb nooit gedacht dat ik het zelf zou doen.
Maar ik was aan het opruimen en mijn horloges bewaar ik niet in een beautycase of lade. Dus slingert alles overal rond.
Vanmorgen veel bij elkaar geharkt en Tsjakkaaaa daar ontstond het idee dat volgens mij velen bij het HF hebben (gehad).
Dé foto van dit moment!
Met daarbij de mixed feelings als: alles weg,5 overhouden
Wat moét ik er mee,
Tsjonge, die twee zijn nog steeds fantastisch, euhh moet ik die ene niet een servicebeurt geven, , Pfff wat is dat een goor ding, oh oog wat zou een Nomos Orion de boel opleuken, en waar is toch die vierkante die ik vorig jaar nog zag, zijn dit ze werkelijk allemaal??, nu nog effe de lotto en dan……
Dit is dus alles, op 2 na
Mooi en lelijk bij elkaar, maar álles met een verhaal
Denk dat ik ze allemaal nog maar gewoon lekker bij me hou
Volledig herkenbaar.
Bij mij zaten de meeste overigens wel in een opbergbox.
Maar toen de derde vol zat (goed voor 10 stuks) en ik her en der nog wat tegenkwam heb ik maar besloten om een groot deel in de verkoop te doen. Langzaam maar zeker raak ik ze 1 voor 1 kwijt.
Ik wil uitkomen op een stuk of 5. met een uitzondering voor de exemplaren met een verhaal
Die zeven zijn een mooie afwisselende collectie. Die vraagt natuurlijk om een achtste, gekocht met de opbrengst van het overschot.
Ik zit nu op de 12 en er gaan er binnenkort waarschijnlijk één of twee uit. Alleen welke…