Staudt Only

Dank je:) erg geslaagde combinatie zo!

1 like

Iemand nog een goedkope Staudt?

*Niet van mij uiteraard

2 likes

iemand nog welleens in oostmarsum onlangs wezen kijken? is er al een winkel?

1 like

Niets meer over vernomen. Opening zou in september plaatsvinden :thinking:

Nieuwe Staudt en verkrijgbaar in de boutique in Ootmarsum

2 likes

Heel mooi, behalve dat blok achter de letters. Krijg altijd instap Tissot/ FC vibes daarvan.

2 likes

De website van Staudt mag ook wel een opfrisbeurtje gebruiken, sommige links werken niet eens. en blijkbaar staat niet alles op de website ook.

1 like

Mooi hoor, en een gouden versie heeft zo’n productlijn natuurlijk nodig om verder te groeien als merk. Maar bij € 23.470,- exclusief btw :flushed: Dat is 15k voor een wijzerplaat… Ouch

Voor dit geld heb je een JLC MUT moon in goud, een 6119 of een prachtige VC. Daar zit toch wel wat meer uurwerk in… Ik weet dat de independents niet kunnen concurreren met de grote merken op prijs, maar 29k voor een aangepaste unitas die ook in de instapper van 3k zit :grimacing:

Leuke site wel trouwens. Jammer alleen voor dit stukje dat ze een beetje worstelen met het vervoegen van guilloche e.d.

4 likes

Link werkt niet?

1 like

Zonet nog wel, maar hele artikel is nu offline… raar. Te vroeg gepubliceerd misschien? Op de eigen site van Staudt staat nog niks

1 like

Artikel is offline gehaald :man_shrugging:t3:

1 like

Zou wel verklaren waarom er niks op de website van Staudt staat. Bij ‘damescollectie’ staat overigens ook ‘coming soon’…

Heeft iemand die foto’s opgeslagen van 0024? Ben wel erg benieuwd naar dat horloge. haha

2 likes

U vraagt wij draaien :slightly_smiling_face:

Ze hebben hem ook nog op hun anstagram pagina staan trouwens…
https://www.instagram.com/p/DR4DMICks8s/?img_index=1

8 likes
2 likes

Echt een schitterend horloge. Ik ben het alleen wel een beetje met @R_B eens. In de prijsklasse van mijn Guilloché Chrono vind ik de degelijke Valjoux 7750 nog passend maar voor een gouden horloge van bijna € 30.000 verwacht ik toch ook iets meer uurwerk.

3 likes

Ultiem kantoor horloge :grin:

11 likes

ik ga het voorjaar even langs oostmarsum als mijn auto in almelo voor onderhoud gaat.

die hornback banden staan ook niet op de website trouwens, weet iemand of dat wel gewoon mogelijk is? en kan je zelf je horloge enigszins samenstellen naast wat er op de website staat?

3 likes

In afspraak met Yvo is er veel mogelijk, wijzerplaten, wijzers, gravures, banden. Veel plezier in Ootmarsum.

1 like

FTFY.

1 like

“Yippie, jaja, Yippie, Yippie, Yeah”

Sorry, ik kende deze benaming niet. Zeker een gave band!

2 likes