Staudt Only

Aangezien zo’n topic er niet is en er toch wel wat Staudtjes op HF zwerven, leek het me goed om een Staudt Only aan te maken.

Dus bij deze.

Ik trap af met de mijne:

43 likes

Mooi initiatief!
Ik volg in het blauw

14 likes

Leuk draadje. Ik ga het volgen :slight_smile:

1 like

Nah, het is wel heeeeel errug rustig hier. Zijn er niet meer Staudt eigenaren op het forum? Of ben ik aan het compenseren voor de rest. :sweat_smile:

17 likes

Zo, lekker setje hoor. Mag ik een Molequin Riviere voorstellen voor de linker?

Ik doe wel even mee met een rosegouden. Niet mijn eigen, ik bezit geen Staudt.

Yvo heeft er van deze serie 25 laten maken:

17 likes

Yes, @Tuur1968 tipte me eveneens, maar… in 22mm momenteel niet op voorraad. Jammer genoeg. Maar gaat er binnenkort wel komen.

Ja, die Guilloche wijzerplaat… ow man…

2 likes

Gaaf he? Ik durf het niet te kopen, want ADHD en slecht te verkopen. Mijn horloges moeten net zo snel kunnen switchen als ik, desalniettemin vind ik die nieuwe ook echt prachtig.

Dat geborstelde goud :drooling_face::

5 likes

Doosje Methylfenidaat erbij kopen, dan gaat het prima.

2 likes

Nog altijd spijt dat ik er toch geen heb gekocht
Was destijds nog te veel in de “Rolex is HET” fase

Wellicht komt er een tweede batch
Dan ga ik full throttle en gooi ik HF dicht

Dit horloge geeft 1000% satisfactie
Direct 70% afschrijving na aankoop maar een dergelijk horloge doe je gewoon niet meer weg

Dat mag het nageslacht doen als ze het niet willen behouden
Die kans is overigens 95%+ :wink:

Als de “incoming” Staudt Chrono bevalt qua draagcomfort overweeg ik wellicht een aanschaf
Jammer dan van de Zenith EP, Omega AT en wat B-categorie materiaal dan dan gaat sneuvelen

Staudt Rocks!

5 likes

Dat zei ik over een Day-Date voordat ik er eentje had, zo’n 10 Day-Dates geleden.

Ik geloof er niks van Arthur. :joy:

2 likes

Nee HF niet dicht maar de portemonnaie wel voor 12 maandjes

Zit nu op zo’n 25K liquidatie waarde exclusief mijn Breitling en vintage Mark II Racing
Zou ik toch een mooie 3-piece aan kunnen toevoegen waarvan 1 Staudt Guilloche

2 likes

Deze moet je niet voor de flipperitus kopen nee.

Maar ik moet zeggen dat ik er ook wel van gecharmeerd ben, met name de kleinere praeludiums.

Ik denk dat de Petit (37mm) in blauw of zwart er een x gaat komen.

2 likes

Ja, echt fantastisch. Ik heb de blauwe Cuilloche Chrono nog overwogen. 't Is dat ik een mentale drempel heb gezet, anders zou ik alles behalve de Vertex verkopen en daarvoor gaan. :wink:

2 likes

Die petit :drooling_face:

1 like

Stilletjes hier…

13 likes

Ik was vandaag in het ‘t Gooi van München: Starnberg aan de Starnbergersee. Aanrader, erg mooi daar! Liep een Rolex-dealer (uiteraard zonder fatsoenlijke voorraad…) tegen het lijf, juwelier Mayer. Wat schetst mijn verbazing?

Hoe komt die tukker in hemelsnaam in Starnberg terecht? Kudo‘s :ok_hand:

5 likes

6 likes

Yvo is druk bezig met een voet in Duitsland te zetten. Die zet zijn merk erg hard neer op dit moment. Erg goed bezig.

2 likes

Weer een mooi initiatief van Koetsjh en nog wel over een NL horlogemerk ga dit item zeker volgen. Bedankt hiervoor.

2 likes

10 likes