Het ‘merk’ is gewoon een merk, net zoals er zo veel zijn. Interessantdoenerij en melken wat er te melken valt hoort daar een beetje bij. Sommigen doen het meer dan anderen. Zonder marketing kom je er niet. Ik zie het niet als een ‘historisch’ merk, maar gewoon als een jonge independent. Net zoals dat het hele verhaal achter veel horloges me ook kan jeuken. Toch een verademing om gewoon iets te waarderen om het product of de mentaliteit, niet om de gebakken lucht eromheen.
En een hoop andere horloges. En geef ze eens ongelijk…, High end sporthorloges verkopen nou eenmaal als warme broodjes. Daarnaast is die markt kennelijk ook nog niet verzadigd. Ik vind dat er genoeg frisse en eigen elementen aanwezig zijn om het horloge interessant te maken. En daarbij, een Royal Oak koop je niet zomaar nieuw, net zoals een Aquanaut, Nautilus, Overseas, en zo verder, dus ik ben alleen maar blij als er dan sympathieke alternatieven bestaan (met daarbij nog mooiere uurwerken)