Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Het ‘merk’ is gewoon een merk, net zoals er zo veel zijn. Interessantdoenerij en melken wat er te melken valt hoort daar een beetje bij. Sommigen doen het meer dan anderen. Zonder marketing kom je er niet. Ik zie het niet als een ‘historisch’ merk, maar gewoon als een jonge independent. Net zoals dat het hele verhaal achter veel horloges me ook kan jeuken. Toch een verademing om gewoon iets te waarderen om het product of de mentaliteit, niet om de gebakken lucht eromheen.

En een hoop andere horloges. En geef ze eens ongelijk…, High end sporthorloges verkopen nou eenmaal als warme broodjes. Daarnaast is die markt kennelijk ook nog niet verzadigd. Ik vind dat er genoeg frisse en eigen elementen aanwezig zijn om het horloge interessant te maken. En daarbij, een Royal Oak koop je niet zomaar nieuw, net zoals een Aquanaut, Nautilus, Overseas, en zo verder, dus ik ben alleen maar blij als er dan sympathieke alternatieven bestaan (met daarbij nog mooiere uurwerken) :wink:

5 likes

Als je het zo bekijkt is er niks mis mee, en…, ja ik had dit ook wel een dagje willen dragen hoor :grin:

1 like

Deze is zeker het overwegen waard :ok_hand:t2:

1 like

Reference: 139.032

8 likes

@HanDavinci. 41mm diameter is prima. Maar ik lees ook 51,4mm lug to lug. Draagt deze echt zo groot? Heb je ‘m kunnen passen?

Die guilloche lijkt me gaaf.

13 likes

Tip, vraag het in het Staudt Only-topic.

2 likes

:hushed::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

6 likes

Jawohl. Ik vond hem niet te groot, maar het is wel een flink horloge.

Foto kon beter, maar bier, want bier. Heb je hier iets aan?

6 likes

De zoektocht is gestart. :muscle:t3:

6 likes

Deze komt met regelmaat terug in mijn gedachten.

13 likes

Ver, ver buiten budget, maar dat mag in dit topic wel

10 likes

Ieder de helft doen? mag jij hem doordeweeks en ik in het weekend :rofl:

Ook de helft is net wat veel voor een arme student als ik…

Ik zou deze wel eens willen proberen

8 likes

5 likes

12 likes

Nou vooruit dan…

6 likes

Bling bling vandaag

4 likes

De nieuwe “Save the ocean” Tuna van 43mm! Ziet er best gaaf uit als (vakantie)beater eerlijk gezegd :thinking:

8 likes

Morgen namiddag denk ik…:thinking:

5 likes