Staudt Only

Happy met de nieuwe aanwinst

14 likes

Mooie kleur!

1 like

Kan vast niet iedereen bekoren, maar mij wel. Niet impulsief, maar ik ging eigenlijk de handwinder passen en toen werd het dit. :heart_eyes:

Gaat wel hard zo, het horlogepotje. :grin: Maar wat een kwaliteit!

Een absolute blijver!

16 likes

Stalen band voor de Britisg Racing Green chrono die je al had toch?
Of heb je ook een blauwe meegenomen?

1 like

Nee, de stalen band had ik nog niet. Vandaar.

Ik heb de blauwe gepast. Heel erg mooi. Toch niet direct de “wow” die ik had verwacht. De groene blijft favoriet dus kon ik de band niet laten gaan. :smiley:

Ook de Guilloche gezien??

1 like

Ja die bedoel ik

Got it.

Daglicht versus TL maakte voor mij groot verschil maar de lichte guilloche plaat is zoveel mooier.

Echt jammer dat het geen reversed panda

1 like

Ff dan toch de Handwound

Eerste kwartaal 2022 komt de nieuwe stalen automaat met geintegreerde stalen band

Daar wacht ik vooralsnog op

9 likes

Altijd iets om naar uit te kijken. :smiley:

Overigens vind ik de blauwe handwinder wel fors kleiner tonen dan de witte. Die vind ik zelf op mijn polsen té groot.

Dus het brein is nu met de blauwe aan het werk. De Petit toont nogal klein, dus ik denk dat de Handwinder de sweetspot gaat worden. :wink:

1 like

12 likes

Voor het (hele) kleine groepje echte liefhebbers ……

10 likes

Hoe bevalt de praeludium? Ga voor m’n vriendin kijken naar een ton sur ton en misschien voor mezelf ook iets leuks.

1 like

Prima Lex

Vind de Handwound wel comfortabeler door de geringere hoogte

Maar hardstike tevreden met mijn Staudts

7 likes

Good to know ga ik zeker naar kijken!

1 like

Het is wel een erg leuk merk, en Yvo Staudt is ook bijzonder sympathiek. Ik heb hem een paar keer ontmoet, de eerst keer bij ‘Het Juweel’ in Driebergen en dat heeft meteen tot de aanschaf van mijn blauwe Praeludium Handwound geleid. De eerste serie met het eigen uurwerk, incl. een ontzettend leuk event in Boekelo waar deze serie ‘uitgereikt’ werd aan de kopers. Top.

6 likes

Voor de staudt Praeludium bezitters. Hoe draagt de 42.5mm kast.

Kan er nergens eentje proberen en lijkt vrij groot

1 like

Prettig omdat hij plat is
Maar ik heb 19.5 cm platte pols

Voor mij persoonlijk mijn meest comfortabele horloge

Bij kleiner pols waarschijnlijk overhang

7 likes

Mijn ervaring ook, al draagt de blauwe gevoelsmatig wat kleiner vanwege de donkere plaat.

1 like

Dankje. Dan moet ik er echt eerst even eentje proberen. Donkere plaat is dan de beste optie omdat dat altijd kleiner lijkt. Volgens mij zijn de lugs wel kort.

1 like