Staudt Only

Krijg vandaag uotnodiging voor 50e verjaardag op 6 april. Is pas om 17:00 maar verwacht dat dat een uitdaging kan zijn ivm afstand Oostmarsum. Helaas …

6 likes

GTG is op 5 April…

2 likes

1 like

@John @Gipie @Tuur1968 @APMV Mocht iemand op 5 April vanuit het Zuiden vertrekken (Ik woon in LI), ik rijd vanaf Venlo de A73 op en dan via Nijmegen en Arnhem naar Ootmarsum. Ik pik je/jullie graag ergens langs de route op. Omrijden liever niet, want het is toch al een hele afstand. Mechaniekje, PaulusB en ExplorerJ kan ik niet taggen (Max 4) maar dit aanbod geldt vanzelfsprekend ook voor jullie.

1 like

Ik vertrek ook vanuit Venlo. Dus kunnen wel samen rijden

Perfect! Ik stuur je een PB

Heel symphatiek Nick, ik kom uit noord holland regio Alkmaar beverwijk, dus mijn route is anders. Mochten er Noord-westelingen willen meerijden PB me maar even. Dan kunnen we zien of het op de route ligt.

1 like

Ik kom uit het Westland. Due ook een aardige trip. Ik neem aan dat niemand uit de buurt komt?

1 like

Ik kom vanuit de Achterhoek en rijdt zelf. Wel dank voor het aanbod @Nickjackelson

1 like

Jullie gaan allemaal een DM van mij krijgen met een link.
Hiermee kun je de betaling doen voor de Staudt GTG.

Graag zsm betalen. Ik heb zelf al betaald.

En iedereen heeft nu een bericht van mij gekregen.

@mechaniekje ik heb jou ook een bericht gestuurd. Maar ging jij nou mee of niet?

Nee, zoals ik al aangaf: ik kan alledrie de data niet…

1 like

Duidelijk.

Aangezien het maximum 8 personen is, is er nog plek voor 1 persoon.

Done! :ok_hand:. Ik kijk er naar uit.

1 like

Ik kan er helaas niet bij zijn ivm 50-ste verjaardag goede vriend

1 like

Ik kom ook uit een andere richting @Nickjackelson, maar toch bedankt voor het aanbod!

2 likes

We zijn nu met 6 personen.

Er is nog plek voor 2 meer.
Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.
@GMTplus1 misschien? @HeinW ?

2 likes

Ik heb de Staudt niet meer…

1 like