Staudt Only

Wat een magnifieke mooie guilloché-plaat is dat toch ook, Peter. :ok_hand:

1 like

13 likes

13 likes

Ik blijf ze prachtig vinden. De blauwe hier blijft ook steeds mijn naam roepen, maar helaas zo net voor mijn bruiloft gaat hem dat niet worden. :dizzy_face: (Ik heb al een horloge voor de bruiloft gekocht, mocht iemand dat voor willen stellen :yum:)

2 likes

Die blauwe Prelude is overigens wel een “steal” voor die prijs zeg. Koopje.

2 likes

Goedemorgen Nick

10 likes

Ik denk dat ik iemand getipt heb hier, want hij is weg. Benieuwd of we binnenkort een NA zien!

2 likes

Drie van de vier zijn nú verkocht

Terecht overigens

4 uit 4? Via de link geen resultaten. Benieuwd of HF’ers hun slag hebben geslagen…

3 likes

Tijdje geleden gepost in het topic winkelaanbiedingen en toen werden er nog vier Staudts aangeboden.

Bij juweelwinkel waren er twee ton sur tons in de sale, daarvan is er inmiddels ook een verkocht. Super scherpe deals.

2 likes

9 likes

Mooi! NA?

1 like

Nee deze zit alweer een jaar in de collectie. Overgenomen van een medewerker van de juwelier die recent alle Staudt in de aanbieding had. Ik had nog geïnformeerd naar een van die horloges maar was te laat. Reden voor de hoge kortingen was overigens dat ze gingen stoppen met Staudt.

2 likes

Staudt in de zon :sunny:

14 likes

Oogverblindend :ok_hand: :sun_with_face: :sunglasses:

1 like

Hier ook een nieuwe Staudt bezitter :wink:

Paar weken geleden in Ootmarsum op bezoek geweest, erg leuk!

21 likes

Wat gaaf man! Mooie combi, die strap en die plaat :ok_hand:.
Gefeliciteerd met je mooie NA en welkom in de selecte groep van “Staudt Owners”. :wink:

2 likes

Gefeliciteerd. Mooie cleane combi. Lekker zomers.

1 like

Prachtig! :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige chrono als NA

1 like