Dank! Ik kijk er enorm naar uit, lang geleden dat ik zo enthousiast was over een horloge. Blij dat ik de knoop heb doorgehakt!
Alvast gefeliciteerd ![]()
Wat gaaf! Gefeliciteerd.
That didn’t happen without pictures ![]()
Hij zegt toch “incoming” dus it hasn’t happened yet. ![]()
Inderdaad, klopt helemaal Arjen. Net zo mooi in de trein als in de auto, in het vliegtuig op de fiets en op de boot.
Kortom: overal heel mooi. ![]()
Jij kan het weten en Ed binnenkort ook ![]()
Misschien een keer een GGTG (Guilloche Get ToGether) organiseren?
Heel tof idee Nick. Zijn er stiekem wellicht meer op het forum dan wij nú aannemen
Bij Staudt geweest😊
Vorig jaar kocht ik mijn Staudt Praeludium bij een juwelier in de buurt, ik had hem al enkele keren in de etalage zien liggen en ook al eens gepast. Op de wijzerplaat staat nog “Praeludium” en mede daarom wilde ik deze graag, omdat ik m’n leven lang al Praeludiums kan spelen😊.
Op de lastste modellen. staat er, als ik het goed heb, “Chronometrie” op, ook mooi natuurlijk.
Omdat het horloge daar al een aardige tijd had gelegen boden ze mij een passende korting, dus kocht ik hem met het voornemen om hem bijStaudt te laten servicen.
Afgelopen woensdag heb ik hem weer opgehaald en zoals altijd hartelijk en enthousiast ontvangen bij Yvo Staudt met lekkere koffie met bonbons.
Yvo is behalve horloge fabrikant ook collega musicus, er is dus gespreksstof ten overvloede.
In het Staudt pand in Ootmarsum zijn veel mooie horloges te zien, een evt. volgende Staudt in de toekomst haal, ik dan natuurlijk in Ootmarsum, 28 km van mij vandaan.
Weer helemaal fris en fruitig?
Later vandaag als ik PostNl mag vertrouwen!
Wordt een eerste mei om nooit te vergeten Ed ![]()
Ik hoop het! Maar ik verwacht stiekem wat vertraging; pakket staat alleen nog maar op “Ontvangen door PostNl”.
Maar vandaag ook een Speedy en de VPC wegbrengen en een GS Shunbun ophalen en, mocht het tussendoor lukken, even naar Oudewater om Holthinrichs te passen. Dus qua hobby’en loopt het lekker door.
Lieve hemel. Jij duikt vol in de hobby vandaag.