Staudt Praeludium STW1084 handopwinder

Goedemorgen Horloge liefhebbers,

Ik ben al andere jaren horloge liefhebber van de merken Seiko en IWC, zo bezit ik een spitfire en een Seiko Sportura. Daarnaast staat het merk Staudt ook al jaren op mijn lijstje, zo kwam ik afgelopen week mijn droomhorloge tegen de Staudt Praeludium, deze heeft wat weg van de portugieser van IWC.
Nu kwam ik dit horloge tegen op Marktplaats van een handelaar, mijn vraag is aan jullie wat is een redelijk prijs voor dit horloge en wat is het sterke verschil tussen dit model: STW1084 en het horloge dat momenteel nog wordt verkocht door Staudt website model: Ref. P11.000.
Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Fijne dag!

Groet Niels

https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1825442061-staudt-praeludium-stw1084-handopwinder-uurwerk-herenhorloge?_gl=1105in0d_gaMTEyNDM1ODMxOC4xNjQzMzY3OTMy_ga_GYS69R7SLQ*MTY0OTA1MzQ4Ny4xNDEuMS4xNjQ5MDU2MjA4LjA.

Mooi! Maar 42.5 excl kroon is wel flink voor een dress watch. Ik zou hem eerst even passen!

Ik vind 950 een keurige prijs.

Prachtige Staudt, prima prijs.
Zal wel flink om de pols vallen!

1 like

Mooi horloge voor een nette prijs
Ik vind er hier nog eentje - wat duurder- maar ook niet mis
Staudt

Op Catawiki duikt er regelmatig een STW1084 op (steeds dezelfde) met een veel hogere reserveprijs, raakt maar niet verkocht.

Ik kan eerlijk gezegd geen verschillen vinden tussen deze STW1084 en de P11.000