SteakFriet

Prettige ervaring met Steakfriet m.b.t. een ruildeal op afstand. Goede communicatie en al met al gewoon een zeer betrouwbaar (nieuw) lid van het forum. Aanrader :+1:

1 like

Seiko verkocht aan steakfriet.
Vlotte deal ! En snelle communicatie :ok_hand:

2 likes

Tag heuer verkocht aan @SteakFriet. Snelle deal en leuke ontmoeting.

1 like

Horloge verkocht aan Bjorn aka @SteakFriet.
Vlotte communicatie en leuke babbel bij afhalen.
Zo mogen er nog deals volgen. :ok_hand:

1 like

Toffe deal en gesprek gehad met @SteakFriet dikke aanrader :+1:

1 like

Gisteren heb ik een horloge verkocht aan @steakfriet oftewel Bjorn.
Zeer vlotte deal met juiste communicatie en ik kreeg ook snel een betaalbewijs verstuurd. Voelde vanaf het begin gewoon vertrouwd!

Wellicht tot de volgende deal Bjorn! Met hem kun je gerust zaken doen.

1 like

Vorige week een leuk “klokkie” van Bjorn aka @SteakFriet overgenomen. Deal was snel beklonken, nette communicatie, snelle verzending (vanuit onze zuiderburen). Oftewel zeker een aanrader!

1 like

Deze week een horloge van @SteakFriet overgenomen.

Een eerlijke prijs, vlotte communicatie en snelle verzending. Kortom, een aanrader!!

1 like

Deal gehad met @SteakFriet

Top! Leuke communicatie, snelle betaling…

Absoluut :+1:t3::+1:t3:

1 like

Tissot van @SteakFriet geruild voor een Citizen.
Leuke deal, goed gesprek & vlotte afhandeling!
Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Björn. Vlotte communicatie en prettig zaken doen met hem!

1 like

Onlangs een mooie Seiko gekocht van @SteakFriet Communicatie was vriendelijk en verliep soepel. Deal snel weten te beklinken en de verzending was ook top verzorgd. Aanrader!

1 like

Deze week een horloge van Björn overgenomen en ontvangen , was prima verpakt en snel geleverd .
Horloge zag er prima uit , zoals hij vermeld had , prima :+1:
vlotte communicatie , en duidelijk . :ok_hand:

1 like

Vandaag een GS overgenomen van @SteakFriet.
Aanrader want, duidelijke en vlotte communicatie en zeker van zijn zaak.

Was ook zo vriendelijk om me een stukje tegemoet te rijden. Horloge was precies zoals omschreven.

1 like

Gisteren een geweldige Oceanus mogen kopen van @SteakFriet. Geweldig vlotte communicatie en snelle afspraak, dezelfde dag/avond nog kunnen ophalen. Absoluut een aanrader!

1 like

Mijn prachtige horloge heb ik verkocht aan @SteakFriet en komt volgens mij in goede handen!
Het was een snelle deal. Met deze koper is het goed zaken doen: hij houdt zich keurig aan alle afspraken. Aanrader👍

1 like

Net een mooie Longines Spirit overgenomen van Bjorn ( steakfriet ) , horloge in nieuwstaat zoals beschreven , zeer vriendelijke kerel , kortom zaken doen zoals het hoort hier op het forum :+1: . Bedankt Björn …

1 like