Steeds meer juweliers online

Door het bezoeken van de site de vernieuwde site van Kamerbeek Klik
http://www.kamerbeekjuweliers.nl/
valt het me op dat steeds meer juweliers hun collectie op internet aanbieden.
Op zich niet verkeerd want scheelt weer een ritje. :wink:

Valt me ook op dat er vaak nuttige info onbreekt… zoals diameter, jaar, compleet, etc.

Kortom; het is de moeite waard om af en toe weer eens langs de sites van juweliers te gaan.

Het zou wel eens tijd worden dat juweliers wat meer aandacht aan hun sites gingen besteden.
Over het algemeen maken ze het zich wel erg gemakkelijk met alleen linkjes naar de sites van de fabrikanten van de merken die ze voeren.
Op deze wijze missen ze volledig de aansluiting met de vele internetverkopers.
Het valt bovendien op dat veel buitenlandse juweliers een keurige verkoopsite naast hun winkel voeren maar hier komt het maar weinig voor.

Helemaal met je eens, maar ik zie links en rechts dus verandering… ze zullen ook wel moeten,…

bij Kamerbeek in een internetsite idd erg handig… kun je zonder dat je je ergert aan Kamerbeek zelf mooi klokjes kijken :wink:

yep, ben helaas niet zo weg van zijn manier van zaken doen …

Bidle Schreef:

Door het bezoeken van de site de vernieuwde site
van Kamerbeek Klik valt het me op dat steeds meer
juweliers hun collectie op internet aanbieden.
Op zich niet verkeerd want scheelt weer een ritje.
:wink:

Valt me ook op dat er vaak nuttige info
onbreekt… zoals diameter, jaar, compleet, etc.

Er zijn juweliers die geen idee hebben wat ze verkopen.
Sommige weten niet eens het verschil tussen een quartz en een automaat.
Of stellen een handopwinder voor als een automaat.

Zijn jullie weleens door zo`n truttenbak (sorry) geholpen die geen idee heeft waar ze mee bezig is en wat ze in haar handen heeft.
Afschuwelijk toch (td)

Naar mijn mening zijn de beste verkopers horlogemakers ze weten tenminste waar ze over praten.

2006 Schreef:

Er zijn juweliers die geen idee hebben wat ze
verkopen.
Sommige weten niet eens het verschil tussen een
quartz en een automaat.
Of stellen een handopwinder voor als een
automaat.

Zijn jullie weleens door zo`n truttenbak (sorry)
geholpen die geen idee heeft waar ze mee bezig is
en wat ze in haar handen heeft.
Afschuwelijk toch (td)

Naar mijn mening zijn de beste verkopers
horlogemakers ze weten tenminste waar ze over
praten.

Ja hoor, laatst mijn vriending een keer dat een horloge maar ƩƩn wijzer had… de aardige dame bleef maar volhouden dat dit zo hoorde,… hoog bij laag. Uiteindelijk catalogus erbij… Hmmm, deze heeft idd twee wijzers, maar volgens mij is dit toch een limited edition.

Hahahahaha, hoe slecht!

Yep, lang leve het internet. Zo ben ik ook aan m’n Seadweller gekomen. Op de website zag ik dat ie een mooie had. Vervolgens gebeld en daarna 2x langsgeweest om alles rond te maken.

Ik vind het wel fijn dat het gebeurt. Moet alleen wel een beetje up to date blijven en natuurlijk met redelijk complete info. Ik bedoel ik zie ook wel dat het een Omega of Rolex is. Maar welk jaar, staat enzo vind ik er wel een beetje bij horen. En dan wel een beetje ā€˜eerlijk’, niet alles zgan lopen noemen.