Weet iemand wie deze stainless steel bracelet gemaakt heeft? Staat swiss made op, en aan de binnenzijde zie ik een driehoek in een cirkel, in de driehoek staat ‘sa’.
Alvast bedankt voor info
Weet iemand wie deze stainless steel bracelet gemaakt heeft? Staat swiss made op, en aan de binnenzijde zie ik een driehoek in een cirkel, in de driehoek staat ‘sa’.
Alvast bedankt voor info
Gevonden; NSA is de firma
Klopt
Bestaan er eigenlijk nog van die Zwitserse armbandfirma’s zoals NSA en Gay Frères? Bestonden er nog veel buiten die twee?
ja, er zijn er nog veel meer. ik zal eens een lijstje opzoeken als je dat echt weten wil
JB Champion is nog een hele bekende (US)
Maruman is een bekende Japanse firma.
Bonklip (UK)
Gay Freres is veruit de meest gekende met oa. het maken van de bracelets voor de vroege RO en Nautilussen. En uiteraard de Heuer bracelets.
JB Champion dan weer voor zijn Speedmaster bracelets die op de maan gedragen zijn.
Er ontglippen mij twee firmas die bracelets maakten voor chronografen in de jaren 30 en 40.
Zie je veel op Borgel chronograaf kasten en bv. vroege Doxa’s .
Jij weet ontgetwijfeld de naam @ReneJK
Ik vroeg t omdat ik m onmiddelijk heb ervaren als een zeer fijne, kwalitatieve band. Weet iemand hoe je r wat schakels van tussenuit haalt?
Pin uitkloppen.
NSA is bekend geworden met zijn geveerde gespen. Heb er ook een tweetal gehad op inmiddels verkochte horloges en zijn zeer prettig om dragen!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
HC ? echter een mysterie waar deze initialen voor staan
Iemand tips voor n goeie inkortings tool?
Voor de geintersseerden; ik heb een erg goede en goedkope tool gevonden! Mijn nsa’s zijn nu lekker op maat, en net uit t trilbadje…