Steev

Een Citizen parawater vintage aan Steven verkocht…heel veel vragen van hem gekregen omdat het zijn eerste vintage is…zijn enthousiasme over de hobby droop er vanaf :+1::grinning:

Veel succes in de vintage en ik hoop dat je niet teveel valkuilen tegenkomt…

Bedankt voor het zaken doen :+1::grinning: ( @Steev )

1 like

Seiko Mini Turtle verkocht aan Steven. Fijne en enthousiaste communicatie van zijn kant. Betaling was zeer vlot. Zeker aan te raden.

Met Steven een band geruild. Ging prima. Duidelijke en vlotte communicatie.

Deze week mijn vintage Eterna Centenaire verkocht aan enthousiast jong forumlid Steven @Steev :slightly_smiling_face:

Dit was een zeer prettige deal en zou ik zo weer opnieuw doen. Steven is een beginnende vintage liefhebber en niet alleen zeer enthousiast, maar ook zeer geïnteresseerd. Steven stelt de goede vragen, op een directe manier, maar altijd met respect en vriendelijkheid. Ik wou dat al die jongelui hier zo waren. :wink: Komt zijn afspraken perfect na en betaalt supersnel. Wat willen we hier nog meer?!

De Eterna is je van harte gegund Steven en ik wens je er heel erg veel plezier mee! Dank voor de deal en graag tot een volgende keer! :blush::+1:

1 like

Hier nog een positieve ervaring met Steven. Hij is een echte liefhebber, heel enthousiast en vriendelijk. De betaling was prompt, een nette terugkoppeling. Zeer zeker aan te raden om zaken mee te doen.