Stefanketelaars (tu)

Vandaag een afspraak met Stefan gehad om mijn shogun te verkopen. Waarvan ik had gedacht dat 't een snelle afhandeling zou worden, is niets minder waar! Twee uur lang gepraat over van alles en nog wat.

De volgende keer zeker weer! Een dikke aanrader!

1 like

Was gezellig! En de Seiko Shogun heeft een mooie plaats in mijn collectie gekregen!

Zeer mooie aankoop bij een lekker kop koffie gedan! Aanrader!

1 like

Vandaag een deal gedaan met Stefan met een kopje koffie erbij was gezellig en over uurwerken gepraat
Fijne kerel en een aanrader tot volgend keer misschien

1 like

Stefan is good to go!

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan @stefanketelaars - goede communicatie en snelle betaling; aanrader dus!

1 like

Een van de meesterwerkjes van Stefan gekocht, leuke ontvangst, wat babbelen over zijn projectjes, over het algemeen een leuke en goede ervaring

2 likes

Op bestelling een zeer fraai horloge laten maken door @stefanketelaars . Heldere en vlotte communicatie, ruime artistieke inbreng en zeer regelmatige updates met het verrichte werk, met weer mogelijkheid om te sparren tijdens het project. 2 keer face to face afgesproken en verdere communicatie via de app of het forum. Zeer soepel en prettig proces met een werkelijk fenomenaal eindresultaat. Stefan: oog voor detail en een echte perfectionist, passie voor horloges en enthousiast vakwerk met een streven zichzelf steeds verder te ontwikkelen en bekwamen :+1: Ga zo door!

Bedankt voor de fijne samenwerking en het indrukwekkende eindresultaat!

image
Foto’s door @malus65 … door het dubble domed glas bijzonder lastig om zijn ware schoonheid te fotograferen. Inmiddels op leer.
image

3 likes