steffen

hallo mede horloge liefhebbers ben sinds kort aan het lezen binnen/op dit forum en sinds langere tijd horloge liefhebber.

wil nu binnenkort een steffen horloge aanschaffen heeft er iemand

a gehoord van dit merk
b hier een menig over

groet ranko

Nooit van gehoord, maar via Google kom je er al snel. Het bedrijf is net zo Belgisch als de naam doet klinken. Maken best mooi spul.

op watchuseek hebben ze er een 9 maanden geleden iets over geschreven.

http://forums.watchuseek.com/f1/steffen-watches-vdb-vr-signed-distribution-agreement-515876.html

Moet dat kosten in staal?

starten bij ongeveer 2000 euro

Dat valt me mee!

Hans

kan voor dat bedrag ook andere mooie dingen kopen maar ga voor geen 13 in een dozijn

Ik moest met de naam Steffen wel meteen hier aan denken.

ook daar geen 13 van in een dozijn

wil nu binnenkort een steffen horloge aanschaffen
heeft er iemand

a gehoord van dit merk
b hier een menig over

groet ranko

Ik heb ervan gehoord, ik heb ze ook in real-life gezien.

Ik vind ze behoorlijk prijzig voor wat je ervoor krijgt.

De kast, wijzerplaat, kroon en cijfers vind ik allemaal niet in verhouding met elkaar, maar dat is natuurlijk allemaal bewust gedaan. Je moet er maar van houden zeg ik maar.

+1

Ook in het echt gezien en ik vond de galileo de mooiste.

Maar na een paar keer bij dezelfde juwelier in de etalage gekeken te hebben had ik al snel zoiets van, gaat snel vervelen zo’n steffen.

En ik vond de prijs ook niet echt in verhouding.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

dank voor jullie reactie prijs zal wel zijn omdat het bijna allemaal lim ed zijn zal er nog eens goed naar kijken

Dat een bedrijf er maar weinig maakt wil niet zeggen dat het een limited is. Veel kleinere horlogefabrieken maken maar lage oplages.

klopt maar deze is er 1 van 1500

Dat is voor een klein merk dus niet echt limited;)

Voor zulke prijzen zou ik me toch richten naar andere horloges hoor… :slight_smile:

Waarom heb je de keuze voor dit horlogemerk gemaakt?

gr. Glenn

vintagecollector Schreef:

Dat is voor een klein merk dus niet echt limited;)

(tu) Het is meer dan ik dacht dat ze ooit in totaal zouden verkopen :slight_smile:

Hahahahaha dat is inderdaad niet echt gelimiteerd. Eerder gelimiteerd aan de afzet.

Geen ervaring mee. Alleen over gelezen in horlogebladen.

Ken ze van hun advertenties, verder helaas geen ervaring mee wat overigens weinig zegt.

Wat is je overweging om voor een Steffen te gaan?

Te koop in goes