Steiner black out

Vanochtend moest ik voor mijn werk naar Maastricht, de middag heb ik daar verder samen met mijn vriendin doorgebracht. Dan ga je natuurlijk altijd even een rondje juweliers doen en zo ben ik ook bij Steiner binnen gelopen. Daar binnen ben ik door Phillip en Rob en een dame fantastich ontvangen (tijdens een heftige regenbui een kopje koffie en een mooi gesprek gehad).

Tijdens mijn bezoek heb ik me eens goed verdiept in de Steiner horloge’s, nu ben ik eigenlijk verliefd geworden op de Black out met rose indexen. Nu komt alleen mijn probleem, voor mijn werk moet ik iedere dag in pak, helaas is dit wel een heftige combinatie. Wat denken jullie er van?

http://www.steinerlimited.com/67,BLACK-OUT-STM42BO.html

Geweldige combinate m.i.
Jur

Mijn beste,

Ik ben van mening dat deze combinatie een ijzersterke combinatie is.
Een combinatie van: schoonheid, klasse, durf, en het vermogen om zich op een waardige manier te kunnen onderscheiden van het geijkte patroon.
Succes!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Als je pak niet bordeaux rood of groen is :smiley: staat dat toch prima? Ik zou wel een bruine band nemen.

Laat op een subtiele manier de kleur van de subdials terugkomen in de kleur van een overhemd en succes is verzekerd.
Als ik mijn oranje Planet Ocean klaarleg kiest mijn vrouw het best bijpassende overhemd om te dragen.

Ik ben niet zo van de PVD kasten, maar deze gaat nog. Deze http://www.steinerlimited.com/37,GOLD-BROWN.html of deze http://www.steinerlimited.com/38,GOLD-BLACK.html vind ik dan toch mooier. Het model vind ik zeer mooi, net als de vorige Steiner uitgaven.

die ziet er erg goed uit moet ik eerlijk toe geven!!!

Maar zeker zijn 6000 euro niet waard!!!
kom op nou! wie legt er nou zo veel geld neer voor een steiner??? wat maakt die horloge zo duur?? steiner heeft zeker zijn sporen nog niet vediend op horloge gebied!!!
een woord… zonde voor je geld!!!

De prijs zal wel in het uurwerk zitten, een VJ 7751…

NOT!!!

Weliswaar wordt dat gecertificeerd in Duitsland, zo heb ik begrepen, maar toch: 6k hiervoor is waanzin.

Roger Schreef:

die ziet er erg goed uit moet ik eerlijk toe
geven!!!

Maar zeker zijn 6000 euro niet waard!!!
kom op nou! wie legt er nou zo veel geld neer voor
een steiner??? wat maakt die horloge zo duur??
steiner heeft zeker zijn sporen nog niet vediend
op horloge gebied!!!
een woord… zonde voor je geld!!!

VOLLEDIG MEE EENS ! Er zit een ETA van $185,- in (op BAZEL gezien de luxe 7751 uitv.):wink:

De combinatie met een kostuum mag geen probleem zijn. Je geeft er een statement mee af. Doen zou ik zeggen, en de discussie over de prijs lijkt me niet zo boeiend. Het is een perfect horloge, dat weet ik uit betrouwbare bron en als jij dat bedrag ervoor kan en wil uitgeven moet je dat doen.

hans

Henrik Schreef:

Als je pak niet bordeaux rood of groen is :smiley: staat
dat toch prima? Ik zou wel een bruine band nemen.

Om em dan wel te doen passen met het bordeaux of groen henrik?
Trouwens als ik bijna 6K uitgeef aan een uurwerk, en ik vind het mooi dan zal het me worst wezen of het bij welk pak staat of niet, ik zal m’n pakken dan wel aanpassen aan het klokje is net iets goedkoper dan de klokjes aanpassen aan de pakken toch?

Kan je me vertellen waar je een Valjoux 7751 caliber in COSC kwaliteit koopt voor US 185? Lijkt me een bijzonder interessante prijs, vooral nu ze steeds minder te vinden zijn. Ofrei zegt bijv. niet leverbaar door een “movement shortage”

Ziet er prima uit en het is overwegend zwart, dus het past bij alle kostuums.
En ik zie niet in waarom de meer gevestigde merken het alleenrecht zouden moeten hebben om een caliber van 200 USD voor 6000 euro te verkopen .
Luxe gaat per definitie niet samen met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding , dus als je het mooi vind en je wil het eraan geven , waarom niet.

Die prijs kan kloppen ; een paar jaar terug kostte een standaard 7750 120 USD ( per 5000 ) ; reken voor een COSC 50% extra .
Het is wel zo dat ze de prijzen serieus aan het opdrijven zijn door het kreeren van een kunstmatige schaarste.

Als jij graag 6k neertelt voor een uurwerk dat door andere merken veel beter wordt bewerkt (bijv. Omega) en dan alsnog minder dan de helft kost:
vooral doen!

Ik wil je ook wel mijn bankrekening nr. geven als je toch teveel geld hebt.

Ik geloof het zeker, maar vroeger is vroeger :-). Waar vindt je ze nu voor EUR 123?

Mijn beste,

“Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!”

Zo en nu naar buiten, een heerlijk stukje met de 500 toeren daar waar de zon mij toelacht en de vogeltjes fluiten.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik koop iets omdat ik het mooi vind , niet omdat er een bepaalde merknaam op staat. Als ge blijft zoeken naar een merk dat een redelijke kwaliteit levert voor een goedkopere prijs , dan eindigt ge bij Alpha :slight_smile:
Ik heb onlangs een Welder gekocht voor 510 euro , omdat ik het model speciaal vond , terwijl ik goed weet dat de Miyota die erin steekt nog geen 10 euro kost.

misschien niet voor 123 euro… voor mijn part 500 euro!! dan nog niet!!!
Elk goed merk Horloge behoud wel zijn waarde… hoe zit het met een Steiner???

Als ik een Steiner tweedehandse zou aanbieden op het internet… ik denk dat je die niet aan de straat stenen zou kwijt raken, wie kent er nou een Steiner??

tissot, heuer,Omega,Rolex, voor mijn part Swatch… die raak je altijd wel kwijt wand die kent iedereen!!

Maar zo veel voor een Steiner neer leggen?? ik raad iedereen aan om het niet te doen… ook al heb je geld te veel!! is gewoon zonde van je geld!!!

Sorry maar je relaas raakt kant noch wal…
Dat een Steiner duur is betwist ik niet. Dat je voor hetzelfde geld ook iets anders moois kan kopen idem.
Ik vraag me echter af of je uberhaupt ooit een Steiner in je hand hebt gehad.
Ik namelijk wel en ik kan je zeggen dat de kwaliteit van gebruikte onderdelen op een erg hoog niveau ligt. Ik weet dat de wijzers van dezelfde leverancier komen als van Glashutte. Al met al is het een horloge wat qua afwerking en dergelijke niet onderdoet voor de grotere merken.
De naam is dan wellicht niet zo bekend maar dat zijn er meer, dus ook een non-argument.

Ga eens een keer in Maasgtricht kijken en geef dan pas je oordeel