Valt me op dat jij nog geen Steiner hebt, als
ze
zo fantastisch zijn.
Ik heb ze een aantal keren in real life gezien.
Sorry, doesn’t float my boat, zeker niet voor
dat
geld.
Buitenproportioneel.
Als ik alle horloges had die ik fantastisch vind
dan was ik al lang failliet. Dus heb ik die niet
allemaal en maak ik keuzes.
Mijn beste,
Inderdaad zo is het maar net.
Eenieder maakt zijn / haar keuzes in het leven en geniet daar op de wijze van zo als hij / zij het beliefd.
Dus “kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment“.
Overigens:
dit ‘Steiner’ draadje van ‘Urban’ knoopt zich behoorlijk op tot een kluwen meningen welke de eigenlijke vraagstelling van ‘Urban’ tenietdoet.
Maar enfin. Het zij zo!!
Om antwoord te geven op de originele vraag: nee, ik vind 'm niet mooi onder een pak. Ik ben bij Steiner geweest omdat ik de BO wilde hebben, maar vond het allemaal (wijzers, subdials, moonphase) ondanks de 42mm te “ielig” overkomen, terwijl ik 'm op de site zo stoer vind overkomen. Ik heb toen ter plekke gekozen voor de Big Pilot van IWC (die ik niet bij Steiner kocht alleen maar om de reden dat hij niet de stalen maar alleen de witgouden op voorraad had), waarvan ik overigens ook vind dat-ie niet onder een pak kan.
Alle overige opmerkingen (prijs, uurwerk, restwaarde, plakmerk, …) zijn al (te) uitvoerig in andere topics besproken en daar heb ik dus niets zinnigs meer aan toe te voegen.
Die Steiner zou ik nooit kopen. Ik ben nog steeds
op zoek naar zo’n goedkope 7715, Lijkt me leuk
voor een doe-het-zelf project. Maar ik kan nooit
iets vinden voor de prijzen die hier geroepen
worden, dus tips waar ze te vinden zijn zijn zeer
welkom!
Moet u een keer naar bazel gaan en u verdiepen in uurwerkleveranciers, niet bij eta zelf, die is duurder voor kleine aantallen.(geen 7715 maar 7751;) )
misschien niet voor 123 euro… voor mijn part
500 euro!! dan nog niet!!!
Elk goed merk Horloge behoud wel zijn
waarde…
hoe zit het met een Steiner???
Als ik een Steiner tweedehandse zou aanbieden
op
het internet… ik denk dat je die niet aan de
straat stenen zou kwijt raken, wie kent er nou
een
Steiner??
tissot, heuer,Omega,Rolex, voor mijn part
Swatch… die raak je altijd wel kwijt wand die
kent iedereen!!
Maar zo veel voor een Steiner neer leggen?? ik
raad iedereen aan om het niet te doen… ook al
heb je geld te veel!! is gewoon zonde van je
geld!!!
Man doe niet zo verspannen met al die !!! en
??? Wie zit er te wachten op jouw advies
trouwens.
waarschijnlijk niemand.
Maar zit op een Forum waar je lekker met mekaar kan kletsen over horloges… dus ook ik!!
en voor de volgende keer kan je ook normaal reageren a.u.b.
Goede keus! Heb zelf al 2 jaar een stainless Steiner met zwarte plaat en rose wijzers en een zwart bandje, helemaal top!! Hij past met name goed bij blauw, zwart en grijs, bruin en wit dus de meeste pakken zijn daarmee wel gedekt.
Heb hem onlangs speciaal voor mijn huwelijk laten omzetten naar geguillioceerd zilver met rose goud en bruin bandje zodat hij precies bij mn trouwpak en ring paste… (super service trouwens). Ziet er ook schitterend uit maar laat hem in de winter toch weer ombouwen naar zwart. De ene vond zwart mooier de andere zilver en zilver past bij alles… maar toch de zwarte heeft nog meer body en is wat onconventioneler/brutaler.
Ik heb nog iedere dag plezier van mn steiner en kan hem je zeker aanraden. Wellicht brengen gerenomeerde merken meer op als je ze verkoopt, maar waarom zou je?! Bovendien kom je deze ‘betere merken’ in iedere stad tegen en iedereen die het kan betalen heeft er een. Met een Steiner heb je wat mij betreft iets speciaals wat niet in geld hoeft te worden omgerekend.
De Steiner is in ieder geval exclusiever dan menig Breitling, Omega of IWC. Volgens mij staat dit horloge gewoon uitstekend bij een pak. Soms is de prijs niet de belangrijkste overweging bij een aankoop.