Steiner. Hebbes!

Hahaha,

Corvette zet me aan het twijfelen, maar een Ferrari…nee.

Olivier Schreef:

Master-Fan,

Laat iemand aub in zijn waarde. Deze jongen heeft
zojuist 3750 euro stuk geslagen op een horloge en
is er ontzettend blij mee zoals je uit zijn
verhaal kunt opmaken. Je moet in sommige topics
niet alles schrijven wat in je opkomt.

niet mee eens, ik feliciteer hem met zijn aankoop! verder wordt een uboat of tauchmeister totaal afgezeken ( en daar wordt ook voor gepsaard door mensen) dus waarom nu niet eerlijk zeggen…ik hou me altijd in en reageer niet als ik iets lelijk vind, maar nu zat het me hoog.

We kunnen het better Off Topic bspreken!

Bram

12, 3, 6 en 9 staan er niet op: daar is dus over nagedacht.

Meestal staan die er juist wel op en ontbreken de andere…

Of er nu over nagedacht is of niet, maar nu maak je een Fout denk ik “robbie409”!

Maar, mannen daar gaat het niet om! De vraag is of MDI morgenochtend denkt: ’’ het is k…. weer en moet ook weer eens naar mijn werk, maar wat heb ik toch een super klok ”.

En dat horen we zeker of niet MDI?

Bram

Hoe zo een Fout?

Ik denk dat de cijfers die er niet op staan, niet missen. Dat is zo bedacht, geen misser o.i.d.

(In elk geval niet zoiets als met de Venus waar de 7 en 8 fout gepositioneerd stonden :D)

Ik weet zeker dat hier over is nagedacht en dat maakt het horloge nou weer anders dan andere horloge’s,
dit is nu net wat Phillip wil geen standaard zelf de cijfers zijn niet standaard als je goed kijkt lijkt het net op een standaard cijfer maar ook deze zijn nog na bewerkt zodat de vormgeving net iets meer stijl heeft dit is ook zo met de wijzers dit zijn geen standaatd wijzers (en ja ik vind zelf ook dat Steiner maastricht er anders op had mogen staan ) en wat zijn ze al aan het ontwikkelen ( andere wijzerplaten met steiner er op gelegd )
mijn persoonlijke meneing is dus dat dit echt geen plakmerk is er is niets standaard ( dus kekt vur ge kwekt )

martijn de definitie van een plakmerk is dat je een horloge uitbrengt, maar door een ander fabrikant laat vervaardigen

Van harte met deze aanwinst MDI, ik kan allerlei platitudes verzinnen maar je eigen motivatie is de enige juiste. Gefeliciteerd!

Mooie klok! Gefeliciteerd en veel draagplezier (tu)

van harte!

Groet
Mark

Beste long Dan zijn alle horloges plakmerken
Wat ik begrepen heb is dat steiner het gehele horloge heeft ontworpen en inderdaad dit laat maken door anderen alleen worden de horloges bij hem in het atelier geasembleerd ( wat later in zwitserland moet gaan gebeuren )

Ik versta onder plakmerk een bestaand horloge waar je op de plaat je naam in laat drukken
denk je echt dat Top merken niets uitbesteden?
Ik hoef de Steiner niet te promoten alleen vind ik het raar dat er zo vreemd op gereageerd word.
het is toch een prachtig horloge, Toch?

Zit sinds kort op dit forum.

Vind het zo typisch hier, op dit forum, dat mensen vinden dat er raar gereageerd wordt als je ook maar iets aan te merken hebt op Steiner of zijn horloges…Als je ook maar iets negatiefs zegt over Steiner, hetzij over het ontwerp, hetzij over de manier van marketing (met die site van de ltd. serie…) of wat dan ook, wordt je als ‘‘raar’’ bestempeld.

Want als er over andere zaken iets wordt opgemerkt, bijv. over een Rolex of een IWC, dan wordt er niet zo heftig op gereageerd.

Waar ligt dit aan? Hebben meerdere mensen iets met Steiner?

But anyway…MDI succes met je horloge en proficiat! En dat meen ik oprecht.

Anders gaan mensen weer reageren dat ik het je misgun of zo…

door wie dan wordt er vreemd op gereageerd , de meeste zijn toch positief op een enkele na .
en wat voor jou een prachtig horloge is, kan voor een andere weer lelijk zijn.
ik wil hem nog wel even feliciteren met z`n aankoop,veel draagplezier maar dat zal wel lukken.

Long,

Ik bedoel juist dat er heftig gereageerd wordt als je iets negatiefs zegt over Steiner!

RichardT,

Ik heb het al eerder gezegd: wat heeft het voor zin om een horloge wat iemand net aangeschaft heeft (van welk merk dan ook) volledig af te kraken? Als iemand 3750 euro heeft uitgegeven hoef je niet te melden dat je niets mooi vindt aan het horloge, maakt niet uit wat voor merk het is. In een topic waarin iemand vraagt om de mening van anderen over een bepaald horloge zou het misschien beter kunnen.

Daarnaast (en ik heb GEEN zin om weer de hele discussie aan te zwengelen, wordt er langzamerhand misselijk van) verdedig IK persoonlijk Steiner omdat ik er een besteld heb en Steiner heel erg dapper vindt dat hij zo’n klok op de markt brengt.

was een reactie op martijn lees boven maar hij schreef dit : Ik hoef de Steiner niet te promoten alleen vind ik het raar dat er zo vreemd op gereageerd word.
het is toch een prachtig horloge, Toch?

Van der Klauw of Steiner het is en blijft ETA !!!

Olivier Schreef:

RichardT,

Ik heb het al eerder gezegd: wat heeft het voor
zin om een horloge wat iemand net aangeschaft
heeft (van welk merk dan ook) volledig af te
kraken? Als iemand 3750 euro heeft uitgegeven hoef
je niet te melden dat je niets mooi vindt aan het
horloge, maakt niet uit wat voor merk het is. In
een topic waarin iemand vraagt om de mening van
anderen over een bepaald horloge zou het misschien
beter kunnen.

Daarnaast (en ik heb GEEN zin om weer de hele
discussie aan te zwengelen, wordt er langzamerhand
misselijk van) verdedig IK persoonlijk Steiner
omdat ik er een besteld heb en Steiner heel erg
dapper vindt dat hij zo’n klok op de markt brengt.

over het algemeen zijn de reacties toch positief olivier

Olivier,

Je moet inmiddels weten dat ik niemand afkraak. Ik kraak MDI niet af (poeh…ik had al zo’n idee dat ik een dergelijke mail zou gaan krijgen. Vandaar dat ik MDI al oprecht feliciteerde…).

Ook heb ik n.b. een berichtje aan jou gestuurd met felicitaties en de tip om er een leuke dag van te maken als je je Steiner gaat ophalen. Toch?

Ik kraak dus niemand af!

Maarreh…met jouw reactie bevestig je precies mijn stelling…Die klopt dus wel aardig…