Steiner. Hebbes!

Vrijdagmorgen, geen al te beste dag want de vakanties zijn afgelopen en het zal wel druk worden op de weg terug vanuit Maastricht naar Eindhoven. Maar mijn enthousiasme en opwinding kunnen geen afbreuk doen aan de mogelijkheid tot lange files en vertraging. Ik ben op weg om een Steiner Limited aan te schaffen …

Edelstaal met witgouden index en wijzers. Prachtig! Ja,natuurlijk is € 3750,- heel veel geld maar als ik bij de “bekendere” merken kijk (vooral IWC), krijg ik niet hetzelfde opgewonden gevoel dat ik wel bij de Steiner krijg. Plakmerk, jatwerk, copywatch, alle kwalificaties ten spijt, hij is mooi, heel mooi! Fantastisch vormgegeven en nog beter afgewerkt. Ja, natuurlijk heb ik mijzelf ook afgevraagd, wil ik zoveel geld uitgeven voor een merk dat geen historie heeft en niet bekend is? Moet ik kiezen voor IWC, Zeno, Panerai of JCL? Of is het beter door te sparen voor een Van der Gang?

Ik vind de Steiner simpelweg mooi en de passie van de personen die het ontworpen hebben, zie je terug in het ontwerp en herken je in de gesprekken die je met ze hebt… De gegarandeerde inruilprijs en de levenslange garantie hebben mij uiteindelijk over de streep getrokken. Wat heb ik te verliezen? Ik heb het horloge nu 2 dagen om en ik heb al veel leuke reacties ontvangen.

Laat mijn verhaal nou eens niet de indruk wekken dat het een marketingpraatje is voor de Steiner of dat ik een ingezetene ben van de Steinerclan. Ik ben er gewoon erg blij mee en ik ben ervan overtuigd dat ik een juiste keuze heb gemaakt. Ik ben eigenaar van de limited edition no. 16 * 50!

Mijn statement: de enige zekerheid aan tijd is de vergankelijkheid ervan.

MDI Schreef:

De gegarandeerde inruilprijs en

de levenslange garantie hebben mij uiteindelijk
over de streep getrokken. Wat heb je te verliezen?
Ik heb het horloge nu 2 dagen om en ik heb al veel
leujke reacties ontvangen.

Goed te horen dat 'ie je bevalt. Ik ben serieus blij voor je. Goed ook dat je al leuke reacties had ontvangen, is het blijkbaar toch een echte eye-catcher en dat geeft toch altijd een goed gevoel. (je zal maar een klok van tig duizend euro hebben en niemadn die het opmerkt) :smiley: :wink:

En ik ben trouwens ook wel benieuwd wat voor koffer of doos je hierbij hebt gekregen, heb je ook al foto’s gemaakt/ :smiley:

Veel plezier met je horloge en dat je er nog heel lang blij mee mag zijn.

mooi hoor veel draagplezier toegewenst.
oscar

Een schitterend horloge! Maarreh, trek je verder niets aan van wat anderen ervan vinden: je koopt een dergelijk horloge voor jezelf! En als ik je bericht zo lees dan zit dat zeker goed :smiley:

Ik ben benieuwd naar nog meer foto’s!

Groeten,
KJ

mooie klok , en veel plezier ermee (tu)

Ik vind 'm prachtig (tu)
en die prijs ach, blijft daardoor in ieder geval een exclusief horloge :slight_smile:
Groet, André

Moet zeggen dat ik degene met zwarte plaat en rosegouden cijfers net een tikje mooier vind, maar deze mag er ook zijn.
Dr komen nog mooie geguilocheerde wijzerplaten uit dus je kunt altijd nog wisselen als je hem zat bent.

Heel veel plezier ermee.

Mooie aanwinst,
zie graag foto van achterzijde en ben ook benieuwd naar de box of koffer die er bij zit.
Wens je veel plezier ermee.

Mooi klokkie gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar meer foto’s!

Mooie aanwinst, gefeliciteerd (tu)

Je raakt volgens mij de spijker op z’n kop: de enigste reden die de doorslag mag geven voor een nieuwe aankoop: het goeie gevoel wat je er zelf bij hebt!

Veel draagplezier!

Groet,

Heel mooi , ik heb gister een steiner opgehaald met zwarte plaat en rose index ook heel mooi.
veel draagplezier
groeten Martijn

Gefeliciteerd, wat voor uurwerk zit erin ?

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar het zit er gaaf uit, Ik geloof dat er een valjoux 7751 (kan dat kloppen?) in dat Zteiner verder heeft bewerkt… Proficiat!!

7751

Prachtig mooi horloge veel plezier ermee,goed dat jij je eigen koers blijft varen .
Je eerste gevoel heeft altijd gelijk .

Beste MDI,

Ik ben blij te zien dat jij het geluk gevonden hebt! Als ik dit verhaal lees zie ik dat bij jou de emotie los barst en dat lijkt mij heel belangrijk in het leven! Ik zelf krijg het elke ochtend weer goed naar mijn zin als ik mijn Van der Klaauw zie en dat is voor mij onbetaalbaar!

Ik heb de discussie over dit horloge gelezen en heb zelf nooit een negatieve mening gehad over het horloge, omdat je in deze situatie beter emotioneel kunt denken dan rationeel. Al denk ik niet dat jij (rationeel) een slechte keuze hebt gemaakt, maar dan nog zeg ik: ‘’koop iets waar je trots op bent en niet iets wat verstandig is’’ Toch denk ik dat je met sommigen reacties erg blij moet zijn. Zeker als het gaat om adviezen m.b.t restwaarde! Ik denk dat een doelstellingen van dit forum is om elkaar te adviseren m.b.t. een nieuwe aankoop! Alleen denk ik wel dat de manier waarop je adviseert wel ietwat gemoedelijker kan, maar dat is een nadeel van deze manier van ontmoeten.

Ik denk dat MDI naar de hele discussie een weloverwogen keuze heeft gemaakt en nu alleen nog maar blij (er) kan zijn dat hij het horloge heeft!

Ik hoop dat je morgenochtend denkt: ’’ het is k…. weer en moet ook weer eens naar mijn werk, maar wat heb ik toch een super klok ”

Bram

MDI,

Fantastisch mooie klok!!! Gefeliciteerd!!! Ik heb nr. 32 besteld (specifiek omdat ik hem in mijn 32e levensjaar aanschaf) met zwarte wijzerplaat en de rest witgoud. Ik mag hem medio september gaan halen. Nu ik die foto van jouw horloge zie en je verhaal lees, krijg ik er nog meer zin in!

Olivier,

Je hebt nog 8 jaar! Dus ik kan je nog van gedacht …

Bram

gefeliciteerd met je horloge.

ik vind het een bijzonder onevenwichtig ontworpen horloge,…alles is gewoon erop gedaan zonder er bij na te denken ( zo ziet het eruit…) ik vind de wijzerplaat ( de subdials er slecht ingestopt. ) het cijfer mist bij de 9 , en steiner maastricht staat er ook niet mooi op,…sorry maar ik moest het kwijt en iedereen accepteert het maar dat ik het zeg, want als er tauchmeister op had gestaan zouden dit soort termen er ook komen.

verder uurwerk is prima en ik meende gelezen te hebben een wijzarplaat van emaille ? dat is wel kostbaar iig.

Master-Fan,

Laat iemand aub in zijn waarde. Deze jongen heeft zojuist 3750 euro stuk geslagen op een horloge en is er ontzettend blij mee zoals je uit zijn verhaal kunt opmaken. Je moet in sommige topics niet alles schrijven wat in je opkomt.