Steiner

Een vriend van mij heeft deze Steiner. Eigen makelij door juwelier Steiner te Maastricht. Heeft een Zenith uurwerk. Van rond 2010 meen ik.

Zijn er hier meer Steiner horloges bekend? Of heeft iemand een soortgelijke? Laat maar zien hier, met wat info over uurwerk e.d.

Ik vind het een erg mooi horloge in ieder geval. En redelijk uniek.

Is dit niet “gewoon” een Valjoux 7753 uurwerk?

(wel een mooi horloge trouwens)

Dit is de info van de eigenaar. Dus ik kan het niet ontkennen, noch bevestigen :wink:.

Toets ‘Steiner’ maar eens in bij de zoekfunctie alhier, dan komt een en ander naar voren.

Dit is een 7751 uurwerk. Er zijn wel 's after-sales issues geweest met deze horloges, meen ik
 Als-ie het nog prima doet, houden zo! :+1:

Inmiddels 7 jaren later
who cares

Maar ik heb recent een Steiner Limited Edition,uitvoering staal 39 cm, kunnen kopen met zwarte wijzerplaat. Het horloge is ongeveer 20 jaar oud maar ziet er nog heel netjes uit.
Door juwelier geserviced en 2 jaar garantie !. Ondanks berichten over after-sale issues durfde ik het toch aan deze klok te kopen.

Zoals eerder geschreven idd een Valj 7751 kaliber.

3 likes

Prachtig met die zwarte wijzerplaat en die kroko band staat er fantastisch op.( Volgens mij moet je wel even de kalender - dag van de week, maand ,datum - functie goed zetten, of is deze foto niet actueel? )

Hoi P,
Foto is idd wat eerder genomen. Ben ook pas nieuw lid op dit forum :wink:

1 like

Welkom hier, veel plezier met je prachtig horloge