Steinhart 39mm GMT

Lang verwacht, toch gekomen, een 39mm GMT in zwart en Pepsi :smiley:

Ik vind ‘m tof :sunglasses:

https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/gmt-ocean-one-39-blue-red.html?utm_medium=email&utm_campaign=GMT-OCEAN%20One%2039%20-%20EN&utm_content=GMT-OCEAN%20One%2039%20-%20EN+CID_82d5cf818ee6ee3c32f0a3cd12054910&utm_source=Email%20marketing%20software&utm_term=Details

16 likes

Heel tof ja…

Van de website:

The sporty exclusiveness of the „GMT-OCEAN One 39 blue-red" makes it stand out from other diver watches.

Tuurlijk…:face_vomiting:

7 likes

What the hell. Ik stuurde 15 februari jl een mailtje met de vraag of ze ook een 39mm GMT uit gingen brengen.

Judith, jij Duitse kenau…

15 likes

:joy::joy::joy: je hebt ze op een idee gebracht

Ook eerst uitbrengen met aluminium bezel,… Vast geen plannen voor een premium versie met beter uurwerk en een ceramische bezel… Of is dat qua productie nog te lastig?

1 like

De zwarte heeft een keramische bezel :sunglasses:

Heel gaaf! Zoiets als HFLE voor 2018 zou ik me direct voor aanmelden :sunglasses:

4 likes

Hier zat ik dus al een tijdje op te wachten. Eindelijk! :+1:

Heel gaaf, die gaat op de shortlist!

Een jaar terug had ik hem direct besteld. Nu met een Ginault in de collectie en de Maen Hudson in aantocht is de eerste reactie “meh”.

1 like

Mijn beste,

Chapeau met deze magnifieke verworvenheid!!
Ziet er energiek uit!!
Ik wens je er een sprankelende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Die is zeker geslaagd! Proficiat.

Welk “beter” uurwerk met gmt functie zou dat dan zijn ?

1 like

3186 :joy:

3 likes

Dat zou een top-Grade 2893-2 kunnen zijn, of gewoon iets exotischer als een Soprod C125…Met soprod A10 ipv ETA 2824-2 hebben ze dat ook gedaan en verder hebben ze ook wat met hun hun eigen uurwerkjes gedaan. Wel op basis van andere uurwerken.

imageimage

5 likes

Je kan hem zo swappen hoor :ok_hand: :smile:

1 like

Ik bedoel in Pepsi of Coke

@Jeffreyh1984 Heb je hem btw gekocht? Zo ja, ben ik erg benieuwd naar een paar wristshots!

Nog niet, wel aan het overwegen.

1 like

Qua maat is die 39mm perfect, hopelijk binnenkort ook nog de vintage gmt.

2 likes

Die is er al een tijdje in 39 toch?

O nee, alleen met nieuwe bracelet.