Steinhart bezel veer kapot

Ik heb een vraag mbt een Steinhart Ocean One doe ik tweedehands heb gekocht. De verkoper had de bezel de verkeerde kant op gedraaid (hoe krijg je het voor elkaar, zou je zeggen) en nu is de bezel veer die bij iedere draai ‘klikt’ kapot. Heeft iemand enig idee hoe die veer heet en waar ik hem zou kunnen bestellen / vervangen?

1 like

Bezel click spring.

Zit er nog garantie op? Steinhart bied een uitstekende service aan. Ik zou Steinhart zelf even mailen, dan krijg je een code die je op je pakketje kan plakken, zonder kosten naar Duitsland en binnen een paar weken als nieuw terug.

7 likes

Thanks Han, ik ga ze contacteren!

1 like

Niet zelf aan de bezel van een Steinhart Ocean One gaan zitten kan ik je sterk aanraden!

Die zitten namelijk vast en kan je er niet zomaar afwippen zoals bij veel duikers.

Ik zou het horloge lekker naar Steinhart sturen.

Groeten,

Noel.

1 like

:wink: FTFY

1 like

Zout op met je knipoog. Ik heb een keer een saffier van een Steinhart GMT gesloopt toen iemand mij vroeg om een bezel insert te vervangen. Gelukkig kon ik het met Steinhart zelf netjes oplossen zonder kosten.

2 likes

Daar refereer ik ook naar maar vind je dat zo erg dat ik op moet zouten?

Ik vind je comment echt compleet overbodig en ik kan niet tegen knipoogjes. It’s not you, it’s me.

Ik help die jongen toch gewoon op weg.

Och Han, doe eens wat liever. Kind je klinkt zo bozig :wink:

1 like

Dat vind ik van jouw comments en gifjes ook wel eens :wink:

:+1:

Van welke band was die ook alweer?