Steinhart chronometer

Mooie nieuwe Steinhart maar als zo vaak al weer uitverkocht had hem zo graag willen hebben:(

best een leuk ding! (zegt een niet enorme steinhart fan!)

Het zit je niet mee Hennie! Na al die te korte banden, nu dit weer :frowning:

Knap klokje, dat ziet er strak uit.

Ja inderdaad er zijn maar 55 exemplaren van gemaakt dus je moet er dan snel bij zijn. Ach…ik hou het dan maar bij mij Apollon chronograaf is ook mooi met een lekkere grote titanium band die wel past:~

Aparte groene kleur zie je niet vaak alleen de band vind ik niks liever een van metaal.

WOW! geen steinhart prijsje… 1410,-… neh!

Geen misselijke prijs, maar voor zo een kleine oplage ook wel enigzins begrijpelijk.
Design vind ik ook best leuk. Weet alleen niet of ook de Marine chronographs geinspireerd zijn op een andere merk.
Maar voor mij is waarschijnlijk de dooddoener het formaat 48mm en dan nog lugs erbij. de NavB silver chrono met z’n 47mm was me al te fors. En zelfs de Apollon… Het zit me niet mee met m’n kleine polsjes X(

Over het groene stiksel weet ik nog niet hoe ik er over denk. Moet dat irl gezien hebben.

Echt wel een hele mooie klok dat zeker!

Maar weer spritzwassergeschützt net als meerdere mooie exemplaren van Steinhart…best jammer.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Beetje vreemd dat spritzwassergeschütz, zal wel een reden hebben. Mijn Apollon is tenminste 100 mtr. waterdicht.

100 meter zou ik niet proberen dat is zonde of het moet zijn dat je 100m diep onder snorkelen in ondiep water verstaat :wink: het ligt tenslotte aan je referentiekader

Ik citeer:

3ATM./30 meter (waterresistant/watersealed): Bestand tegen regen en spatwater.
5ATM./50 Meter (waterproof): Geschikt om mee te douchen. Ongeschikt voor zwemmen, duiken en snorkelen met perslucht.
10ATM./100meter (waterproof): Geschikt voor de meeste vormen van watersport, zoals zeilen, snorkelen in ondiep water en zwemmen. ongeschikt voor duiken met perslucht.
20ATM./200 meter(waterproof 20atm./divingproof): geschikt voor alle vormen van watersport en duiken

Aparte combinatie!

Hennie Schreef:

Beetje vreemd dat spritzwassergeschütz, zal wel
een reden hebben. Mijn Apollon is tenminste 100
mtr. waterdicht.
http://i2.photobucket.com/albums/y13/sportura/stei
nhart5001.jpg

dikke klok ! heb je meer foto’s ? ook met de andere bezel ?

Heel mooi hoor, een echte eyecatcher!

Voor de liefhebber, als dealer van Steinhart heb ik de hand op 1 weten te leggen. Dus mocht iemand interesse hebben stuur maar een pb en hij is van jou!

Ik had die limited ook gezien, toen nog net uitverkocht maar de afmetingen zijn te extreme gewoon, ik blijf rond kijken naar bronzen horloges :wink:

Deze in brons, met de zwarte bezel daarvan moet ik nog een foto maken.

Gave kleuren combinatie. Dat zit helemaal goed! (tu)

Gr. Glenn

Zo zeg dat wel heel duur daar heb je een Omega voor8-)

Hennie Schreef:

Zo zeg dat wel heel duur daar heb je een Omega
voor8-)

Ja maar die hebben limiteds van 10.000 stuks :wink: