Steinhart, de AIDS van de horloge-industrie

Er bestaat geen enkel ander horlogemerk die braakneigingen bij me opwekt als Steinhart.

Ze hebben inmiddels zo’n beetje het hele klassieke assortiment van Rolex nagemaakt en stelen verder willekeurig allerlei andere designs van andere merken.
De modellen die ze zelf hebben “ontworpen” zijn niet om aan te zien zo lelijk.

Om nog even terug te komen op alle walgelijke rip-offs die ze hebben gedaan van Rolex modellen, in al die Ocean one dit Ocean GMT dat… ik heb geen goed woord over voor de mensen die ze dragen.

Als je geen geld hebt/over hebt voor een Sub/SD/GMT, waarom spaar je dan niet door, of koop je gewoon een Seiko of weet ik veel wat voor anders betaalbaar, maar moet je doen alsóf?

Ik vind het onbegrijpelijk, op welke manier is zo’n Steinhart Ocean Rolex-replica ding anders dan een of andere oude Fiat voorzien van een “Ferrari” bodykit?

Ik kán haast niet de enige zijn die hier zo over denkt.

Wel erg extreme mening. En al zijn er andere die er ook zo over denken, wat dan nog.

Ik lig er niet wakker van, denk dat ik het ook ga doen, lekker geld verdienen, iedereen een leuk horloge om, iedereen blij :slight_smile:

Heuj weer een Steinhart haattopic…dat is weer ff geleden

pakt popcorn en bier

Was je omdoos beschadigd?

“geen goed woord over voor mensen die ze dragen”

Daar maak je hier vrienden mee :smiley:

Pffff…ben ik blij dat ik vandaag mijn Politi Ocean Pro omheb :slight_smile:

He grappig die heb ik ook, heb jij de 2 versie met ETA 2824 ?

Hé, een mening! Wat ludiek!

Mooie eerste post!

Spinazie overdosis ?

Heb de eerste versie…gedurfd design… dat wel

Hahaha dacht precies hetzelfde! (:smiley:

Ohh oke bedankt voor je mening. Doei!

(tu)

Dat we het nog durven he :)o
De mijne is trouwens niet heel lang een Politi meer, ik heb met de producent van het horloge Grovana afgesproken dat ik hem volgende week naar Zwitserland opstuur en zij gaan hem ombouwen naar wat het in eerste instantie was de Grovana coral reef 300.

Explore Bart_Nijsten

Nou, naar aanleiding van de eerste post ooit van deze Popeye zal ik meteen al mijn 22 Steinharts de deur uitdoen en 3 echte dure horloges kopen die hij wel goed keurt.
Poeh, hoop dat zijn bloeddruk nu weer wat daalt…

Ik ben ook geen fan van horloges, die volledig nagemaakt zijn op andere.
Maar laat iedereen toch met zijn geld doen wat ie wilt!!!
Deze post vind ik echt wel erover!!!
En naar wat ik heb horen vertellen bezorgt Steinhart wel goeie kwaliteit voor zijn geld.
By the way: Tudor, kan dat dan wel voor jou???
Of is dit ook nog te goedkoop??? Over snobisme gesproken!!!