Steinhart dealer?

Weet iemand waar ik een steinhart kan passen voor een aankoop? Woon zelf in Nijmegen dus enigzins in de buurt zou fijn zijn maar niet noodzakelijk.

Mischien zit er wel een Rolex dealer in Nijmegen? :wink:

3 likes

In Aachen bij de Steinhart boetiek.

1 like

Steinhart heeft geen echte dealers, alleen de website.

Er zou wel 1 winkel zijn waar ze zouden liggen en een AD zou zijn, dit i.v.m. de persoonlijke relatie van die juwelier met steinhart zelf.

Edit: dit dus

Ja dat is de enigste optie toch? Meer kon ik er niet echt vinden… Iemand die kan vertellen of ze daar alle modellen op voorraad hebben?

Ksssst scheer je weg

On topic: wellicht even rondneuzen bij de volgende Rikketik in de hoop dat daar èèn en ander rondslingert? Daar mag je ongetwijfeld passen.

1 like

In het verleden zat er nog een dealer in Rotterdam, maar die is volgens mij gestopt met Steinhart… hou me ten goede.

Als je een email stuurt of belt kan een medewerker je dat waarschijnlijk vertellen :wink:

Ben er 2x geweest, toen had Guido niet alles liggen, wel de meeste modellen. Sowieso leuk om daar rond te neuzen als je van sigaren en drank houdt😋

2 likes

Guido heeft inderdaad een groot deel van de collectie in zijn boetiek. Soms zelfs exemplaren die online uitverkocht zijn. Een echt fijne vent en ook liefhebber van andere, exclusievere horloges. Een email zal zeker helpen :sunglasses:

Ik weet dat bijvoorbeeld Clockwise er jaren terug al mee gestopt is, omdat de marges voor een dealer (te) laag zijn.

Jaren geleden (rond 2011 volgens mij) ben ik wel eens in Eindhoven geweest. Ik kon het horloge bij uitzondering eerst komen ‘passen’ voordat ik het kocht. Het ging toen via de webshop Aramar oid.

Edit: even gezocht en zie net dat diegene nu zijn eigen merk horloges verkoopt en geen Steinhart meer.

Naar mijn mening zit er een eindhoven een juwelier die steinhart verkoopt als ik weer in de stad ben zal ik is kijken

1 like