Steinhart El Patron

Volg al bijna een jaar diverse discussiesen heb er al veel van opgestoken.
Heb nu zelf een vraag.
Wat zijn de meningen over de Steinhart El Patron(goudkleurig,vind ik mooi)
Is een prijs van Euro 295,- realistisch? Het betr. horloge is in zeer goede staat en compleet met doos enz. Het is van 2008.

Het is een flinke vierkant met banden aanzet van 24 mm staat dit horloge niet op de dunnere pols zo,n 250 vind ik realistisch

Voor een horloge waarvan er slechts 50 zijn gemaakt vind ik de prijs van 295 euro ook realistisch. Het heeft met vraag en aanbod te maken. Als jij het horloge dit geld waard vindt moet je hem gewoon kopen. Ik ken Casio G-Shocks waarvan er meer zijn gemaakt die gewoon voor het 4 of 5 dubbele worden verhandeld.

Op de site van Steinhart staat hij voor €250,- te koop maar hij is helaas uitverkocht zoals veel van zijn horloges.

Hennie Schreef:

Op de site van Steinhart staat hij voor €250,- te
koop maar hij is helaas uitverkocht zoals veel van
zijn horloges.

Ja als hij er maar 50 heeft gemaakt vliegen ze natuurlijk snel weg.

André weet jij toevallig bij welk bedrijf Gunther (Steinhart) zijn horloges laat maken (Assembleren)?

Hennie Schreef:

André weet jij toevallig bij welk bedrijf Gunther
(Steinhart) zijn horloges laat maken
(Assembleren)?

Ik dacht dat dit bij Grovana gebeurde maar dat kun je beter aan Zoltar vragen. Hij is de importeur van Steinhart.

Gebeurde inderdaad bij Grovana, maar dat is al een tijdje niet meer zo. Tegenwoordig maakt Steinhart gebruik van meerdere leveranciers in Zwitserland (waar ook de horloges gemaakt worden). De kwaliteit is een stuk fraaier erdoor geworden!

Oke weet ik dat ook weer…