Steinhart GMT Ocean one 39 of 42 mm?

Lijkt me ook erg leuk de winkel eens te bezoeken en alles te kunnen zien. Maar online is wel zo makkelijk en scheelt een hoop tijd en geld ( benzine).

Zit daar een steinhart winkel dan, nooit geweten, ik heb de mijne ook online gekocht.
Heb je toevallig het adres, dan ga ik morgen even kijken,
ik wil nog zo’n zwarte of groene 39mm kopen, kan ik ze mooi naast elkaar bekijken…dat Pepsi is namelijk niet altijd leuk te combineren met alle kleding

Dat is dan ook de enigste Steinhart winkel en dealer in duitsland:
d’Horlogerie Guido Engelen, Lindenplatz 11-12, 52064 Aachen
Google op Guido Engelen Aachen, de openingstijden zijn namelijk nogal apart, vanaf 14 uur s middags pas, behalve zaterdag, dan vanaf 10 uur al.

2 likes

Ah leuk, bedankt!

1 like

Laat hier even weten als je er bent geweest? En fotooooosss! Als dit mag van ze natuurlijk.

1 like

Ik heb zelf best smalle polsen maar ben 1.90 en niet smal verbouwd verder, heb altijd 42mm omdat het anders best raar staat ondanks mn smalle polsen.
Weet niet hoe je gebouwd bent maar als je zelf groot bent is 39 denk ik net te smal.

1 like

Volgens mijn vriendin ben ik een grote knuffelbeer. Dat klopt ook wel met 115 kg. En 1.85 lang.
Voornemen nieuwe jaar: afvallen! :laughing:

2 likes

Dan zou ik niet voor de 39mm gaan.
Vind dat persoonlijk heel gek staan hoe je polsen ook zijn.

1 like

42 mm gehad en het lijkt kleiner.
Mijn advies 42mm

1 like

Toch ook even een tegengeluid. Ik ben normaal van de 42mm horloges. Echter bij de Steinhart Ocean one vond ik die toch te groot voor mij. Ik heb m daarom na een poosje weer weggedaan. Overigens heb ik de 39 mm niet gepast. Ik zou m daarom toch persoonlijk passen!

2 likes

Ik heb de 42mm versie gehad. De breedte vond ik prima maar door de relatief lange lug to lug vond ik het net wat te groot.

1 like

ze verkopen voor de 39mm ook een jubilee.

https://www.steinhartwatches.de/de/accessoires/uhrenbaender/stahlbaender/stahlband-20x16-mm-fuenfreihig-fuer-ocean-39-inkl-bandanstoesse.html

3 likes

Nou ja zeg. Ik heb ze laatst nog hierom gevraagd en nee was het antwoord :thinking:

1 like

Klopt… is ook sinds een week beschikbaar. Ik heb ze in het verleden ook wel eens gevraagd (2 maanden geleden) en toen kreeg ik ook een nee. Blijkbaar toch veel vraag naar :wink:

2 likes

Ze leveren hem zeker alleen als extra… slim want iedereen wil die band!

1 like

Ja je mag inderdaad 95 euro extra aftikken :unamused:

2 likes

Vragen kan natuurljk altijd… levering op deze band alleen!

1 like

En sluit perfect aan :slight_smile:

6 likes

Mijn polsen zijn16-16.5… De 39 valt juist erg goed. Alles groter dan dat moet de 42 pakken inderdaad!

2 likes

Je hebt zowel de 39 als de 42… welke bevalt beter qua maat?