Steinhart Green Ocean + Handmade Strap van Ko!

Vandaag binnen gekregen. Een mooie leren band. Handgemaakt door Ko.

Ko is geweldig!
Ik had aardig wat wensen voor dit bandje. Donkerbruin vintage leer, groene garen, afwijkende lengte van de band 115mm en 70mm. Met een breedte van 22mm lug naar 20mm gesp. En dikker bij de kast 4 à 5 mm, aflopend vanaf ter hoogte van de gesp naar 3mm. Eén losse keeper.

Eerst kreeg ik nog een proefje om een betere keus te kunnen maken mbt kleur van de garen. Een stukje leer met twee verschillende kleur stiksels.

Ik kan niets anders zeggen dat het heel erg mooi vervaardigd is. Ko is een ambachtsman.

vierport uploaded this image to vierport uploaded this image to vierport uploaded this image to vierport uploaded this image to vierport uploaded this image to

perfecte combi.

Mijn beste,

Inderdaad een mooie combinatie!!
Fraaie, solide gesp ook.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ko heeft het banden maken zeer goed onder de knie.

Pluim.

Elf.

Vette combi, Paul, absoluut, geniet ervan (tu)
Zelf zou ik een groener draad hebben uitgezocht, deze neigt naar blauw maar irl is het mss groener dan op de foto’s.

Ko kan alles :~

Het draad is grasgroen en neigt niet naar blauw. Maar op foto’s kan de kleur altijd wat anders overkomen.

Ko

Kijk, dat vind ik nou een stijlvolle combi, echt heel mooi!

Eric

mooi combi en wat een mooie band zeg!! veel plezier dervan

gr
DJ77

Mooi gedaan, combineert goed, complimenten! (tu)

Dat zet Steinhart weer op de kaart! Meesterlijk van Ko (tu)

Mooi horloge, schitterende band!

Gefeliciteerd!

Dick

ko maakt zo te zie prachtige banden, maar smaken verschillen, want ik vind duikers met (gekleurde) bezelinsert icm leer niet zo matchen.

maar hey, zo te zien ben ik 1 vd weinigen en bovendien gaat t erom dat jij t mooi vind. dus proficiat met je aparte aanwinst!

durfde het (ook al) niet te zeggen maar…
mooie klok en mooie band…

Maar niet in de getoonde combinatie :frowning:

Eindelijk 'ns een bandje met een kleurtje! (tu)
Oh, ja, mooie klok en combi ook…

petje af , prachtige samenwerking (tu) , mooi resultaat.