Steinhart Nav B op watchadoo

Heb zojuist het idee opgevat om mijn 47mm Steinart Nav B op een watchadoo band te zetten. Nu heb ik werkelijk geen idee wat het eindresultaat gaat worden daar ik nergens op het wereldwijde web voorbeelden kan vinden. Wat vinden jullie, heeft iemand dit al eens geprobeerd? Nog goede adressen voor watchadoo banden?

Ben benieuwd!

Watchadoobanden worden in Nl voorzover ik weet alleen verkocht door Monsterwatches.

Watchagonadoo?!?

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Ik heb 'm gewoon in Australie besteld via de webwinkel van Watchadoo. Gewoon in een envelop. Met een paar dagen binnen. Ik heb er nu eentje aan mijn Seiko Atlas en mijn Orsa heb ik gekocht met een Orsa. Ik vind het een goed product.

Vraag ook even of het de zg. ‘fatbars’ van Seiko er bij doet. Deed hij bij mij gratis.

Menno

Heb je daar toevallig nog het adres van thieuster of bedoel je de ebay shop? Die heb ik inmiddels wel gevonden. Wat is precies het voordeel van die fatbars?

leeuwentemmer Schreef:

Heb je daar toevallig nog het adres van thieuster
of bedoel je de ebay shop? Die heb ik inmiddels
wel gevonden. Wat is precies het voordeel van die
fatbars?

Omdat de Watchadoo band ‘grote’ gaten in de end links heeft heb je die grotere pushpins nodig. Anders rammelt de band aan de kast en kan hij gemakkelijk los raken.

De eBayshop heet ook Watchadoo. De uitleg over de ‘grote gaten’ klopt.

Menno