Steinhart Ocean 1 is binnen! (veel pics)

Yoeri40 Schreef:

heel mooie hoor dreski, en kwalitatief zal het
zeker wel goed zitten denk ik. Superklok voor de
prijs die hij kost. Ik heb ook liever 1O klokken
van 400 euro dan 1tje van 4000 hoor.
Koester hem en draag em met plezier maar
voorzichtig want wie weet als je em ooit te koop
zet-)

Of ik liever 10 van 400 of 1 van 4000 koop ik weet het zo net nog niet maar als ik het geld er voor had dan toch graag die van 4000 aangezien ik die niet zo snel bij elkaar gespaart krijg(5kids)ben ik al blij met 1 van 400 wat trouwens een hele mooie is gefeliciteerd ermee dreski en draag hem in goede gezondheid

gr Pieter

Een heel mooi hrologe zeg, spreekt me erg aan. Gefeliciteerd ermee!

Mooie klok !! en mooie foto’s ook ziet er idd super uit, gefeliciteerd … kan mij zeker bekoren…

Erg mooi, deze staat ook op mijn verlanglijst, maar ik krijg als het goed is deze week eerst de steinhart aviation binnen.
Hoe lang heb je moeten wachten eigenlijk?
Had je de laatste trouwens, ze zijn nu op…

Duurde ongeveer 6 werkdagen. En of ik de laatste had geen idee. Ze schijnen wel snel te gaan.

Hoi Dreski,

Zag pas deze Ocean-1, van de amerikaanse tak, was deze niet beter geweest voor jou?

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Hoi Dreski,

Zag pas deze Ocean-1, van de amerikaanse tak, was
deze niet beter geweest voor jou?

http://store.debaufre.com/v/vspfiles/photos/O-DW.0
1.07TT-2T.jpg

Groeten,

Martin

Die ken ik ook idd. Ik had geen zin in gehannes met de douane. De dollar is weer te duur en 460 dollar is gewoon te veel. Steinhart heeft hem niet. Wat me ook tegenstaat van dit bicolor model is dat de gouden links alleen aan de buitenkant verguld zijn. Vroeger had ik er zo een van Davis (20 jaar geleden) Daar was ik erg blij mee maar ging erg snel kapot. Dan spaar ik liever door voor deze: :wink:

Ach wie weet wat de toekomst brengt?

Deze kost ‘maar’ 5k€ nieuw toch? Daar is voor te sparen, als je heel graag wil. Maar ja, dan moet er niet steeds weer wat moois voor 1/10 van de prijs voorbij komen.

Ik heb zelf ook een paar wat duurdere modellen op de wishlist, maar koop toch steeds weer leuke dingen in het sub €100 segement :sunglasses:

Groeten,

martin

MartinB Schreef:

Deze kost ‘maar’ 5k€ nieuw toch? Daar is voor te
sparen, als je heel graag wil. Maar ja, dan moet
er niet steeds weer wat moois voor 1/10 van de
prijs voorbij komen.

Ik heb zelf ook een paar wat duurdere modellen op
de wishlist, maar koop toch steeds weer leuke
dingen in het sub €100 segement :sunglasses:

Groeten,

martin

Ik probeer me nu te verleggen naar het 400,+ segment. :smiley: Weet je wat het is? Zodra ik een paar duizend heb gespaard begin ik me schuldig te voelen. En ook te twijfelen of ik dit nu wel moet uitgeven aan een horloge. Ondanks het feit dat horloges me veel plezier geven is mijn vrouw en kind belangrijker. Ik heb nu wel een goed idee wat ik wil en mooi vind en heb momenteel een soort “writersblock” op het gebied van aanwinsten. Misschien een goed moment om lang te sparen.

dreski Schreef:

[knip]

Ondanks het feit dat
horloges me veel plezier geven is mijn vrouw en
kind belangrijker.

Ik ken dat precies. Er zijn telkens ‘gezinsprioriteiten’ die hoger wegen dan een nieuw horloge. Enorm belangrijke zaken zoals een WII ofzo :wink:

Groeten,

Martin