Steinhart Ocean 2

De sneekspreviews van begin deze week deden al vermoeden dat er een nieuwe Ocean zou aankomen, maar ik moet toegeven dat ik toch wat teleurgesteld ben in de nieuwe Ocean.

http://www.steinhartwatches.de/en/OCEAN-two-black,972.html

Wellicht leveren ze hem nu wel zonder een beschadigde buiten doos :wink:

1 like

Vind hem eigenlijk wel mooi. Meer eigen smoel, minder sub hommage. Vind alleen de kroon niet zo geslaagd, maar dat is puur persoonlijk denk dat er genoeg zijn die er anders over denken. Anyway just my 2 cents :wink:.

1 like

Nope, ik denk er eigenlijk exact hetzelfde over!

Meer? Ten opzichte van zijn voorganger vind ik het juist minder eigen smoel. De eerste generatie ocean 2’s vind ik een van de weinige leuke originele designs van Steinhart.

gr, HJR

1e indruk: Wijzerplaat doet aan Tudor denken. Bezel aan IWC duiker. Kroon is niet mooi (i.i.g niet voor een duiker).

Maar op zich best een leuke klok om te zien.

Groeten,

Tecco

Laat mij sub zero koud dit.

Afgezien van de kroon vind ik de nieuwe ten opzichte van de 1e generatie mooier. Met meer eigen smoel doelde ik eigenlijk op de originele ocean one. Misplaatste vergelijking aangezien we het hier over de ocean 2 hebben. Foutje bedankt :grin:

Snap het foutje, want deze schurkt qua looks weer meer tegen de ocean 1 aan imo.

gr, HJR

Ik vind hem wel mooi. Als hij nou net wat kleiner was (40mm) dan zou hij hoog op mijn verlanglijstje staan.

Hopelijk gaat de waarde vd ouwe ocean 2 nu net als de ovm als n dolle omhoog :wink:

Maar waarom noemen ze m niet ocean 3?

Die witte met een zwarte lederen band vind ik ontzettend mooi. De lume is erg interessant. En eindelijk een eigen smoelwerk spreekt mij ook erg aan.

Ik denk omdat het een facelift is en geen volledig "nieuw’ model…

1 like