Steinhart Ocean 44 vs FiftyFour Marine Master Dive

Dan wel de 1665 red. Ik noem de Steenhard een kopie.:confused:

2 likes

Ja inderdaad, deze is al helemaal hetzelfde :crazy_face:

Bedankt voor deze mededeling, dat wisten we echt nog niet. Zucht…

1 like

Niet dat ikzelf van een van de horloges uit de OP warmer wordt dan van de andere, maar vanwaar die voorkeur?

1 like

Bij mijn korte ontdekkingstocht hier heb ik wel ontdekt dat je soms op eieren moet lopen.:unamused:

Ik als horloge noob kon jouw input wel waarderen. Al die moeite gedaan om 2 foto’s in 1 plaatje te gooien, had ik nog de verkeerde :sweat_smile:

1 like

Volgens Steinhart keramisch

waar zijn die 10 gebleven? :slight_smile:
:wink:

Overgeheveld naar de hommage van van de hommage van Steinhart misschien? :wink:

2 likes

Ik had een steinhart Ocean 44. Deze week verkocht aan een forumlid, ik vind het een hele mooie klok, maarniet voor mij. Als ik uit deze 2 moet kiezen dan ziu ik toch voor de 44 gaan!

1 like

Waarom dan?

2 likes

Er is voor mij ook niets dat pleit voor de FF.
Net even hun website bekeken, maar ze maken gewoon 1:1 kopies zonder visie of insteek (en ze zijn Chinees)

Ook horlogetechnisch komt de Steinhart er beter uit (ETA 2824-2 Elaboré VS NH35A)

1 like

Zou flauw dat Rolex een gerenommeerd merk als steinhart zo maar kopieert.

2 likes

de wijzerplaat van de FiftyFour is erg mooi…

1 like

Ik heb de 44 overgenomen van @Horlogefreak19.
In het echt vele malen mooier dan de plaatsjes / filmpjes op internet. Voelt echt super aan. Geweldige kwaliteit - prijs verhouding.

En dan nog even een plaatje:

5 likes

Ben regelmatig in het land van de rijzende zon geweest. Vandaar ook mijn nickname. Het arbeidsethos van Japanners en daarmee ook de uiteindelijke kwaliteit van hun producten is anders (beter) dan die van Duitsers, vandaar mijn keuze. Dat geldt wel voor meer producten dan horloges, behalve horloges uit Zwitserland… :slight_smile:

1 like