Steinhart ocean one modificatie vraag

dat veranderd alles…wat dacht je van deze ? is nieuw

1 like

Niet mijn ding, is veel te lomp. Een GMT horloge op jubilee is altijd +1

Hi HanDavinci,
de jubilee band is daar, nu nog de V clasp Strapcode sluiting erop.
Vraagje : hoe verwijder je de buckle ? aan één zijde is de verbinding met de band dmv een soort pop-nagel pinnetje ? ik zie geen schroef … ik kan jammer genoeg geen foto plaatsen

Heb je het nu over de Watchgecko band? Die sluiting moet te verwijderen zijn, want ze bieden meerdere sluitingen aan.

Ik heb de V clasp in handen, daar zit het zo:

1 like

ja ik zie op de foto dat de sluiting aan beide zijden van de band met zgn springbars is bevestigd.
het probleem is mijn originele steinhart band . die heeft aan één zijde geen springbars maar ook zie ik geen gleuf van een schroef…is dit geklonken ofzo ?

Dat kan goed. Ik heb geen idee, ik dacht dat we het over de Watchgecko band en Strapcode sluiting hadden

Nice!!!

1 like

heb zojuist de Seiko jubilee voorzien van een betere sluiting nu ook aangepast op de Ocean One


en de sluiting

3 likes

Prachtig!! ben ook naar een jubilee voor mijn Steinhart GMT 39-er en zou graag met een ANGUS jubilee willen modificeren, zou dat lukken, want ANGUS maakt ze ook voor de Seiko’s

Ja hoor succes

Angus gaat te dik zijn denk ik, zeker voor een 39mm. Probeer eens een super jubilee? En denk eraan dat ze solid end links hebben, dus bijplooien is een no go