Kijk daar eens bij de “Nettuno”.
Ik heb tweedehands een Nettuno gevonden uit de allereerste serie (nog zonder éénoog) en ben daar goed over te spreken.
Goed afgewerkt (de latere versies nog beter zelfs), winnaar van de Goldene Unruh en qua design “lijkt er op maar wel nèt even anders”.
De bovenkant van de lugs komen me bekend voor (seamaster).
verder best een aantrekkelijke look alleen zijn de foto,s zo donker
op de site dat is wel jammer.
de swordhands is inmiddels al naar suisse opgestuurd.
voor het schaafgeluid in de kast.
hopen dat hij deze keer weer gratis gemaakt wordt net als de vorige.
moest deze keer wel verzendkosten betalen maar dat is niet meer
dan normaal voor een klok van 8 en half jaar oud.
Ik heb ook naar hetzelfde gekeken als waar jij nu naar op zoek bent, ik heb de ocean 1 green besteld… Heb er e.e.a. over gezocht en Steinhart is qua prijs/kwaliteit gewoon erg goed…
Inderdaad krijg ook zo,n idee als ik naar de steinhart kijk.
maar was benieuwd wat er nog meer te koop is zijn namelijk erg veel
keuzes in deze categorie en prijsklasse.
heb er vanmiddag een omgehad van een vriend.
voelt toch erg goed aan gezien de prijs.
Wat dacht je van Precista? Ik vind deze er iets klassieker uitzien dan Steinhart. Steinhart vind ik overigens ook erg mooi hoor. Staat namelijk ook nog op mijn verlanglijstje…
De bovenkant van de lugs komen me bekend voor
(seamaster).
verder best een aantrekkelijke look alleen zijn de
foto,s zo donker
op de site dat is wel jammer.
de swordhands is inmiddels al naar suisse
opgestuurd.
voor het schaafgeluid in de kast.
hopen dat hij deze keer weer gratis gemaakt wordt
net als de vorige.
moest deze keer wel verzendkosten betalen maar dat
is niet meer
dan normaal voor een klok van 8 en half jaar oud.
ben benieuwd wat ze aantreffen.
Met vriendelijke groet.
N.Visser
Reken niet altijd op gratis, straks denk je dat 't gratis kan, maar ben je alsnog een kleine 400 euro kwijt. Of anders onderzoekskosten van 80 euro ofzo. Heb je wel een limiet afgesproken? Zoals boven de 200 euro eerst een prijsopgave?
Via dit forum ben ik ook aan dit merk gekomen toen ik op zoek was naar een duiker. Ikzelf vind het type PRS-50-B toch wel een hele mooie stijlvolle uitstraling hebben. Wat betreft de kwaliteit durf ik er niet veel over te zeggen, misschien iemand anders van dit forum wel, maar volgens mij zit het wel goed.
Succes en laat even weten wat het geworden is als je uiteindelijk een keuze hebt kunnen maken!