Ik heb voor mijn leeftijd nog best dikke polsen. Als ik het horloge van mijn vader (Certina DS Royal, ook best groot) omdoe, ziet het er niet vreemd uit ofzo. Ik denk dat ik 'm er wel omheen krijg.
Dus Obris Morgan is dan ook Zwitsers? Dit HongKong based merk heeft namelijk recentelijk een horloge met een ETA uitgebracht.
I respectfully disagree =)
Nee, Steinhart is niet Zwitsers. Ze zijn echter wel Swiss Made. Het merk zit gewoon in Duitsland, maar de horloges worden in Zwitserland in elkaar gezet
Hmmm ik weet niet wat voor werk je doet maar de vintage is denk ik wel een horloge dat je ook in een wat formelere werk setting nog prima kunt dragen!
Dat gezegd hebbende vind ik de coke versie ook erg geslaagd maar misschien een tikje te opvallend en āin your faceā?
Ik ben ook fan van Steinhart maar met mijn pols(jes) is zoān 42mm -met erg rechte kast/lugs- echt te groot.
Wacht hier nog op de 39mm versie in een mooie (niet dames) kleur!
Kwebbel kwebbel kwebbel: ik zou de vintage nemen!
Werk is geen probleem, ik zit immers nog maar in de vijfde klas vwoā¦
In DAT geval vind ik je vraag echt een no-brainer: neem die coke-trim!!!
Ik vind zoān coke horloge bij veertigers altijd een beetje overdreven; maar voor een jong volwassene zoals jij vind ik die Coke vele malen sportiever en stoerder!
Je kunt je hele leven nog vintage (achtige) horloges dragen; ga dat doen als je over de 40 bent zoals ik!
Tot die tijd gewoon even knallen!
Ze kosten toch hetzelfdeš
Verklaar je nader, wat bedoel je met overdreven? (veertiger hiero).
To much? niet passende bij je leeftijd? tell me please.

Welke GMT raad jij aan?
GMT en van steinheart krijg je geen spijt
Ik wist niet dat dit leeftijd gebonden was ⦠weer wat geleerd. Dus na je 40e alleen nog maar Rolexen of iets wat hier niet op lijkt. Thanks!
Ik vind het -geheel persoonlijk- een beetje te luid voor een veertiger
Maar tegelijkertijd moet iedereen vooral dragen wat hij wil!!!
Enneā¦er is niets mis met homage horloges!!
(Idem veertiger hier)
Wat mij betreft de GMT - als die er in een 39mm versie komt. Ik heb flinke polsen maar die 42mm vind ik voor dit type te groot. Maar als het je past - doen!
O ja, hommages. Ik ben 64 en ik heb er totaal geen moeite mee.