Heeft iemand ervaring met de Steinhart OVR? En dan in het bijzonder de recente 39mm uitvoering, die exclusief via Gnomon te bestellen is? Hij was snel uitverkocht maar is nu weer beschikbaar. Lijkt mij met 39mm een ideale maat.
Plaatje en link:
Heeft iemand ervaring met de Steinhart OVR? En dan in het bijzonder de recente 39mm uitvoering, die exclusief via Gnomon te bestellen is? Hij was snel uitverkocht maar is nu weer beschikbaar. Lijkt mij met 39mm een ideale maat.
Plaatje en link:
Thnx! Maar wel de OVMil en niet de OVRed zie ik. Ook een mooi horloge!
Nee?
Gaat ook om de maat toch?
Gaat het om de maat, want de kast is bij een hoop modellen van Steinhart hetzelfde en inderdaad perfect!
Goed punt @Phoenix.bas! Het gaat mij om 2 dingen:
@BertjanH de maat 39 bevalt jouw dus goed?
Absoluut @JohnWick! Ik vond de 42mm uitvoering al mooi maar voor mij te groot. De 39mm uitvoering is perfect qua maat.
Laten we de homage discussie buiten dit topic houden… Daar worden al genoeg topics mee vervuild…
De 39mm die ik ook heb, de dubbel groene variant, draagt echt heerlijk! Het horloge voelt kwalitatief erg goed en degelijk aan. De clasp kon beter, maar doet z’n werk goed.
Ook een mooie uitvoering! Iedereen dus enthousiast over de 39mm
Nu benieuwd of iemand ook de Ocean Vintage Red heeft (gehad) (in 39 danwel 42mm)…
Thnx Bas - erg mooie kleurstelling!