I want one voor op mijn 39
Is dat een kwestie van schroefje endlink los en dan er op??
Zag dat bij de 39 niet is, jammer vond dat stukje endlink wel mooi zo
Ja, daarom heb ik 'm ooit ook aangeschaft.
Heb m op de Apollon en Triton met 24mm. Lekker zacht en vanille geurtje en toch ook stoer fors kwa dikte.
Sinds enkele dagen ook trotse eigenaar van een pepsi-GMT, via het forum.
Binnenkort een tripje USA en zowel een Pepsi als een GMT stonden nog op de wish list dus 2 vliegen in 1 klap.
Hij staat je goed
Dit is toch wel de allerlaatste Steinhart die ooit bij mij zal vertrekken… Heerlijk om het weekend mee te starten
Vandaag is deze Triton in mijn bezit gekomen. Best een leuk horloge moet ik eerlijk zeggen. Heb Steinhart met regelmaat in de collectie zitten en vind ze echt prima.
Deze Triton is voorzien van een ETA tikker en loopt netjes.
Verder heb ik ook nog deze Olko edition, maar deze draag ik wat minder omdat ik een aantal gmt’s heb die ik frequenter draag.
Heb dezelfde versie en ik vind em erg gaaf op z’n rubberen band. Super dik en toch soepel. Lekker van ie geurtje en een vet stoere sluiting.
Als je van die OLKO af wil hoor ik het graag
Ik had voor m’n vrouw een wit rubberen steinhart bandje besteld voor haar Ocean 39 PINK Ceramic duiker, en vandaag hoorde ik van een medewerker van Steinhart, dat er binnenkort een “royal blue” versie van de rubberband komt voor zowel de 39mm als de 42mm ocean 1 horloges.
Aangezien ik een premium blue heb ga ik zeker zo een bandje aanschaffen.
Mag ik vragen welke versie dit is? 39 of 42mm? En hoe groot is je pols?
Ja hoor. Dat is de 42mm op een pols van 17,5cm ongeveer!
Super! Dat is bijna gelijk aan wat ik zelf heb. Ik twijfelde over de 39 of de 42 mm