Mooi . Geniet ervan !
Mooi! Ja ik denk dat met die polsmaat beiden kan. De 42 lekker casual en stoer. En als je van kleiner houdt dan kan het ook Luxe !!
Sterker nog : Ik hebbum nu ook.
Waanzinnig zo mooi !
Ik ga geen foto’s plaatsen want die staan hier al genoeg van de
dubbele groene premium op groen rubber.
Er komt dus binnenkort ook blauw rubber van Steinhart
Ik kom binnenkort ook bij de club, ik heb een ocean 39 met alu pepsi bezel besteld, en ik ben ook al een tijdje aan het azen op een 39 vintage van Olko. Maar die zijn er vaker niet dan wel🤓 to be continued.
Voor de liefhebbers, de 2 vintage 1655 modellen staan online op olko.
Ze zijn altijd snel uitverkocht dus er snel bij zijn kan via
Ik had voor m’n vrouw een wit rubberen steinhart bandje besteld voor haar Ocean 39 PINK Ceramic duiker, en vandaag hoorde ik van een medewerker van Steinhart, dat er binnenkort een “royal blue” versie van
de rubberband komt voor zowel de 39mm als de 42mm ocean 1 horloges.
Aangezien ik een premium blue heb ga ik zeker zo een bandje aanschaffen.
[/quote]
Ze zijn er !
de nieuwe Steinhart rubbertjes in de kleur blauw.
Pfff da’s al het geval dus … .
Ja klopt, ik heb de patina versie besteld (vaak iets langer beschikbaar), daar ik die al een tijdje op het oog had. De witte versie staat nooit zo heel lang online +/- 10 tot 20 minuten.
Je kan een mailtje sturen naar de beheerder van Olko, en dan sturen ze je een dag voor de release een mail met tijdstip dat ze online komen. Je mag dan maar 1 model bestellen.
Bedankt voor de tip!
Lang de site in de gaten gehouden en meteen besteld toen de versie er weer was …
De andere (met loupje en witte bedrukking) beviel me niet helemaal maar bij deze was ik meteen verkocht
Eigenlijk in eerste instantie als test klok om de maat weer eens te proberen maar nu het binnen is het meer dan alleen een leuke test klok … erg mooi
Zijn gewoon erg fijne horloges. Draag mijn One Ceramic Black al weer bijna 2 weken (vakantie) aan 1 stuk.
Ook mooie klok, idd niks mis mee … heb er al vaker 1 gehad.
En fijne vakantie
Thanks, komt goed. Bijna mogen de Breitlings (niet tegelijk) weer om
Die heb je best snel binnen
Die van mij is nog ergens bij een FedEx locatie
Idd, zou eerst ook morgen pas komen maar was er onverwacht vandaag al
Bijzonder fraai
Zou em eigenlijk naast de 42mm om de knoop door te kunnen hakken welke ik zou willen hebben.
Datum op 6 is zo smooth dat je niet eens opmerkt dat er een datum aanduiding is.
De buffy witte wijzers trekken je aandacht ook meteen.
Tweedehands op de kop getikt of nog nieuw?
Blijft m’n favoriete horloge heb 'm ook .