2e hands/nieuw, hij zat nog in de stickers.
Op moment van zoeken werd hij online ook niet aangeboden.
Ik heb hem nog niet uitbundig gedragen.
2e hands/nieuw, hij zat nog in de stickers.
Op moment van zoeken werd hij online ook niet aangeboden.
Ik heb hem nog niet uitbundig gedragen.
De eerste keer dat ik een steinhart wil…Datum op 6.
Heerlijke duo dit.
De Steve McCave zal mijn beater worden, en de Magnum PI is gewoon een heerlijk zwembad/strand horloge.
Beide zijn 39 mm. De 1655 hom is van Olko en de pepsi komt direct van Steinhart.
Uurwerktechnisch is dit natuurlijk meer dan geschikt. Stiekem wil ik natuurlijk graag weten welke uurwerken er nu eigenlijk echt inzitten maar ik wil eigenlijk geen nieuwe horloges open maken😅
Maar beide performen ze meer dan prima al 2 dagen.
En ik moet zeggen dat ze ontzettend fijn dragen. Lekkere taper op de band. Die overigens echt solide aanvoelt.
Dus je krijgt bij dit merk wel echt bang for your buck.
In de meegeleverde documentatie staat aangevinkt om welk uurwerk het gaat.
Dat klopt, alleen is het bij de gmt modellen onduidelijk of het om de Eta of de Sellita gaat.
Wat is nu het verschil tussen de Olko en Steinhart versie?
De 1655 Olko versie is 39 mm en bij Steinhart is hij alleen maar te verkrijgen in 42 mm
Leuk duo
Duidelijk! Ik vind 39mm te klein voor mijzelf. Misschien komt hij ooit wel in de collectie hier in 42mm, naast de 2 Ocean One’s. Ik begin hem steeds mooier te vinden.
Ik had dezelfde gedachte.
Trouwens dat was het korte antwoord. De bandaanzet is bij deze ook 20 ipv 22mm en de dikte is 13.9mm… ik weet niet wat de dikte is van de ‘normale’ Steinhart
Dikke prima
Ik mis toch mijn gestolen vintage gmt (1ste versie)…weer kopen???
Nu twee steinhart in de collectie:
Om de pols is toch net effe n beetje anders
Uit ervaring met de hfle weet ik dat de oyster band op 42mm minder mooi om mn pols valt door de wat rechte lugs. De jubilee staat wel weer mooi.
Maar twijfel of n jubilee wel bij de vintage GMT past.
Op de 39mm vind ik de oyster band wel goed om mn pols vallen.
Ik zeg te groot