Steinhart only

ik zou voor een 39mm gaan. deze oogt wel heul groot op je pols

2 likes

39 mm is mijn sweet spot

8 likes

Eens

Wat mij betreft is 42 mm helemaal goed; vrijwel alles van 35 tot 44 mm eigenlijk wel, afhankelijk van de lug-to-lug lengte en vorm van de onderkant van kast/lugs. Het hoeft voor mij niet allemaal zo afgemeten te zijn. Als ik een dag een beetje groter of kleiner model draag, ben ik het alweer gewoon.

Wat me vooral tegenhoudt om voor 39mm Oceans te gaan, is de gepolijste lunette. De brushed versie van de 42mm ligt me veel beter.

2 likes

Heerlijk, deze :+1:

1 like

12 likes

12 likes

Wat is dit een knaller. Draag deze met ontzettend veel plezier.

17 likes

De female endlinks maken ze voor de kleine pols ook erg comfortabel, :+1:t3:

13 likes

Hoezo niet? Hebben heel veel merken dat niet met dat duiker design?

Is dit 39mm?

Ik heb Guenter Steinhart ooit in een interview horen zeggen dat de case fabrikant al een deal met een ander horlogemerk had die het alleenrecht had op die maten.

Ja dat klopt

1 like

https://www.steinhartwatches.de/en/catalogsearch/result/?q=Metropole

Steinhart goes Stella :slightly_smiling_face:

Vind ze best aardig,ga eens ff zitten overwegen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Terug van service :heart_eyes: wat een kanon

5 likes

Terug van service maar inmiddels in het blauw! Ik heb hem ook (naast een Ceramic GMT) en het blijft een heerlijk horloge. Ik doe hem niet weg.

1 like

Fijne horloges! Ik heb de Ocean One Titanium. Draagt erg comfortabel.

1 like

Haha klopt! Heb er ontzettend van genoten. Maar we moeten de hobby ook bekostigen he. :joy: en denk dat hij naast een ceramic gmt r te weinig draagtijd gaat krijgen :worried:

Ik snap het! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook niet veel draag. De GMT is mijn vakantie horloge of ik doe hem om als ik voor mijn werk naar locaties moet. De Red vind ik te mooi om weg te doen, hij vreet tenslotte ook geen brood. Mijn daily’s zijn 2 Breitlings.

1 like