Steinhart only

2 likes

3 likes

Mooi horloge, feli.

1 like

Ik vind de Adventure ook leuk, maar nu hebben ze die lichtblauwe Metropole. Als die weer leverbaar komt denk ik dat ik die bestel.

1 like

Ik heb er idd ook naar gekeken, maar deze trok mij toch het meest!

10 likes

Mooi man! Geniet ervan

1 like

15 likes

Volgens mij staat je kroon open. Zeker voor een ‘vrolijke’ foto :smirk:

1 like

das stimmt
\o/

1 like

Overigens gebruik ik de hacking-functie meer voor een foto op 10 over 10 dan voor het op de seconde gelijk zetten van de tijd.
Maar misschien is dat meer iets van de zuidelijke provincieën, wij kijken niet op een kwartiertje.

@Alexx28 @WilSeiko congrats!

En is het wat?

2 likes

Zeker weten! Draagt heel comfortabel en vind hem qua maat echt top.

1 like

Ja het is wat :slight_smile:
Een lekker fris kleurtje en goed afleesbaar.
Krijg er wel reacties op met deze opvallende kleur.

1 like

Deze maar weer eens uit de doos gepakt. :grinning:

14 likes

11 likes

Niet het mooiste moment voor een foto :grimacing::+1:

Zo deze oogt al beter :nerd_face:

11 likes

Ik heb me al wel een paar keer afgevraagd of ik niet een van drie zou laten gaan… Kom echter telkens tot de conclusie dat elk van de drie iets heeft wat ik bij de andere twee niet vind.

De Comex heeft een andere kleur van lume (en no-date), de Military heeft heel andere wijzers (en no-date), en de Red, tja, die heeft dezelfde wijzers als de Comex, maar dan in de kleur van de Military (en met datum). Ik vind ze gewoon alle drie leuk genoeg om te houden. :upside_down_face:

Wat vinden jullie ?
Als er een zou moeten vertrekken, welke dan, en waarom ?

2 likes

Herkenbaar dilemma! Ik heb een Vintage Red en een Ceramic Black. Ik had een Pepsi op Jubilee en die heb ik uiteindelijk laten gaan. Ik heb daar wel lang over getwijfeld.

Heb ook al getwijfeld de andere 2 ook weg te doen. Ik moet zeggen dat ik mijn Steinhart horloges te weinig draag, maar iedere keer als ik ze draag denk ik ‘damn wat een fijn horloge, zonde dat ik hem zo weinig draag’.

1 like

Dat is inderdaad het gevoel dat ik er ook bij heb wanneer ik ze draag… Wat een horloge. De Comex heb ik op vakantie twee weken gedragen, in de bergen, aan/in het zwembad, op restaurant, op stap in de stad,… Heerlijk om dragen.