Steinhart only

Ik vind ze allerdrie supergaaf!
Denk je niet dat als je een weg doet, er weer eentje terug komt :wink:?
En wat dan…?:smiley:

Waarom? Ik zou de bingokaart vol maken! Neem er een GMT bij😊

Maar als ik zou moeten kiezen zou ik de ‘comex’ laten gaan. Waarom? De groene lume kleur. Ik heb ooit eens de invicta 1953 om die reden laten gaan.

Ik heb de 39mm OVM en dat is ook wat mij een beetje tegenstaat ja. Maar met mijn slanke polsen was 42mm écht geen succes geweest.

1 like

Dankjewel. En ja, de kans is reëel dat er netto niet minder horloges in de kast zullen liggen. :smiley:
Daarnaast dacht ik ook: ik heb nu deze exemplaren in topconditie gevonden, wat ik het liefste heb. Afgeleefde horloges zijn niet mijn ding.
Als ik er eentje weg doe, en ik zou van gedacht veranderen achteraf, dan kan ik weer op zoek…

De allerlaatse die ik ooit laat gaan zal toch wel de Military Mk. I zijn. Die was het moeilijkste om te vinden, en al helemaal in deze conditie.

Dankjewel voor de suggestie, maar GMT is niet mijn ding :wink: .
Wat de Comex betreft: de groene kleur (in combinatie met “no-date”) was net de reden voor mij om deze toe te voegen. De gele lume in combinatie met bv. groene kleding… dat gaat voor mij toch niet heel goed.

Dus ja, “waarom ?” is ook de vraag waarop ik niet meteen een antwoord had. Ik zal ze maar alle drie aan boord houden.

Ja, begrijp ik ook natuurlijk, en in z’n geheel zijn de 39mm’s ook knappe horloges vind ik.

1 like

Kleurtjesdag.

12 likes

Vandaag afgeleverd, fantastische aanvulling op de collectie. 39mm Batman op jubilee

16 likes

Netjes hoor :+1:

2 likes

Ik vind foto’s van horloges waar (1 van de ) wijzers het logo of merknaam bedekt altijd een verkeerd moment van de foto. :relieved:

Mooi combi zo! Heb je de band er los bij besteld?

Mooi, proficiat

Van de andere kant … is het niet zo dat we hier niet weten hoe een bepaald horloge eruit ziet :wink:

1 like

Heb de jubilee band er idd meteen los bijbesteld, mogelijk als je het vraagt bij Steinhart dat ze het direct afleveren op een jubilee maar wilde zelf beide banden er bij zodat ik af en toe kan wisselen.

Dat doen ze helaas niet. Ik heb dat al een keer gevraagd.

Ik heb er nu 2 (Ceramic GMT en de Vintage Red), het is wel aantrekkelijk om 1 van de 2 weg te gaan doen voor Batman GMT.

1 like

Ben ik hier nog de enige met een lichtblauwe Adventure?

5 likes

Ze zijn nog altijd “nicht auf Lager” :grimacing:
Vraag me af hoe dit gegaan is op de maandagavond vergadering bij Steinhart.
He jongens,ik heb een nieuw hommage bedacht met leuke kleurtjes,ook de gewilde Tiffany,zouden we er daar trouwens wat meer van moeten maken dan de andere kleuren :face_with_raised_eyebrow:
Hmmm schwierige Frage :thinking:

1 like

Toen ik een paar weken terug keek, was dat ook zo.
Berichtje gestuurd, en kreeg reactie dat ze er weer hadden.

Misschien ook proberen?

1 like

Zal er eens een mailtje aan wagen :+1:t2:

1 like

Dit is mijn kleine Steinhart familie:

De GMT chocolate staat overigens wel in het blauwe gedeelte momenteel :wink:

6 likes

De metropole in Tiffany is ook weer beschikbaar maar ik ben inmiddels erop uitgekeken :sweat_smile:

1 like

Die Triton blijft echt een heel gaaf ding👍

2 likes