Steinhart only

Het zal de Steinhart liefhebbers een zorg zijn wat jij vind,het heet niet voor niets "Steinhart only"
In het HFLE topic zat je ook al zo te gallen,jammer dat zulke figuren hier rond blijven hangen

6 likes

Blijf daar dan ook gewoon.

3 likes

Amen!

12 likes


guten tag

14 likes

Volgens mij lopen hier genoeg lieden te gallen en met name over de grote hoeveelheid hommages die veel merken maken. Ik moet zeggen dat tussen de Steinhart horloges met eigen smoel meer dan bijzonder fraaie exemplaren zitten. Maar waarom ze dan die grote collectie Rolex modellen erop nahouden ontgaat mij weer danā€¦

Welke ā€˜eigen smoelenā€™? Volgens mij zijn het allemaal hommages.

Nou dat is toch niet zo moeilijk om te bedenken? Rolex is te duur voor de gemiddelde persoon maar de modellen zijn wel populair. Als je dan als als Steinhart een model succesvol als betaalbare hommage neerzet, dan kan je er op wachten dat er meerdere modellen volgen.

6 likes

De ā€˜onlyā€™ topics zijn overduidelijk bedoeld voor liefhebbers van het betreffende merk. Het is dan ook vrij kansloos om elke weer te beginnen over dit onderwerp. Als je Steinhart niks vindt, open er zelf dan zelf een topic over i.p.v hier de boel te vervuilen.

6 likes

ach, en doen ze dat wel, dan roept men hier moord en brand over kitsch, gedrochten en dat soort bla bla.

Sssttttā€¦dat mag he hier niet zeggenšŸ˜‰

Ze hebben ook horloges met een eigen smoel.

De Apollon is er hier eentje van. Het is ook een behoorlijke eye catcher met zen 45mm kast en 50mm LTL. Maar ik hou wel van mijn titanium tank.

Met verwisselbare bezel.

8 likes

:zipper_mouth_face:

1 like

Vandaag overgenomen van een forumlid en zal een deze dagen arriveren, ben erg benieuwd!

18 likes

Ik combineer de mijne op de zwarte bezel met de originele dikke zwarte rubberen band. Rete sportief.

En op de bronzen bezel met een handgemaakt leren band, rete sportief.

Een dress watch zal het niet worden, maar je lunt echt leuk swappen met deze klok.

Ik vind het trouwens knap dat ze zoveel modellen in productie weten te houden. Veel kleine merken hebben een serie die afloopt en opgevolgd wordt door een andere.
Steinhart houdt er redelijk continuiteit in imho.

1 like

Mooi :wink:

1 like

Mooi. Kan je er beter daar lekker verder zeuren over een onderwerp wat al zooo uitgebreid is besproken. Bevalt het je niet, moet je dit topic lekker met rust laten. @wordt hier zo moe vanā€¦

4 likes

Mooie horlogeband, is dat een orginele Steinhart?
Deze zoek ik ookvoor mn Ocean oneā€¦

Oeps komt niet bij de foto waar hij bij hoortā€¦

Joined the club.

23 likes

mooi hoor. is deze 42mm?

1 like