Haha dat snap ik wel
Ik kwam in het blauwe gedeelte een jubileeband tegen voor de 39mm oceans, waarvan ik een week eerder de koop op de website van Steinhart zelf maar had uitgesteld omdat ik €110 voor een bracelet van een “strandklatser” toch wat teveel van het goede vond.
Inmiddels de band een fris ultrasonic bad (niet dat dat nodig was overigens) gegeven, wat verse loctite en ik moet zeggen dat ik tevreden ben. Het staat hem goed.
Leuk om te lezen, staat hem inderdaad top. Veel plezier ervan nog hè
Staat em goed. Persoonlijk vind ik de Jubilee vooral bij de 42mm modellen fijn, doordat de bandaanzet bij Oyster bij mij niet zo mooi met de pols mee loopt. Bij de Jubilee is dat veel fraaier gedaan.
Bij de 39mm valt de Oyster wel goed en draag ik de Jubilee weinig.
Jammer dat je bij aanschaf v n Steinhart niet uit de banden kunt kiezen, maar moet je ze erbij kopen.
Dit kan bij dit model wel. Je hebt 2 versies van hetzelfde horloge waarvan dus een met Jubilee en een met de oyster. Je betaald dan echter €30 meer voor de jubilee. Niet dat dat de doorslag gaf. Het leek mij gewoon mooier staan op de oyster.
Maarja buyers remorse.
Geen spijt van deze aankoop, hij draagt heel fijn.
Mooi formaat. Jammer dat ie geen faux patina heeft. En die puist
Daardoor uiteindelijk voor de 42mm gegaan.
Ook de 39 mm faux patina zal wel online komen denk ik, die krijgen ze vaak samen binnen, die heeft de cyclops ook niet.
Wow , wist niet dat die ook bestond
Maar voordeel v dikker worden is dat die 42mm me nu ook wel staat
P.S. ligt t aan mn scherm of is er n stukje inkt vh streepje bij de 17 er af?
Nee, dat is gewoon mijn beroerde fotografie skills. Dat is lichtinval denk ik.
Haha en dan is December pas op de helft! Ik probeer nu wortels met bier te combineren.
Bump ik dit topic maar even
Wat een mooi ding! Ik wist niet eens dat ze dergelijke horloges verkochten… welk type is dit?
Dankjewel! Dit is de Marine Regulateur. Werd maar kort gemaakt en is nu vrij zeldzaam.
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook niet wist dat ze deze hadden. Erg mooi!
Thanks, moest zelf ook een flinke tijd zoeken.
Deze gaat tot mijn spijt toch plaats moeten maken voor een Adventure 39 die onderweg is.