Steinhart only

Will do!

1 like

En de Kermit ontvangen, gelijk maar aan het werk met de Pepsi als voorbeeld qua lengte, belofte maakt immers schuld :wink:

Klaar


Wristshot


en een vergelijking met de Pepsi op een 19cm pols. Vind de Pepsi niet te klein en draagt zeer comfortabel, de 42mm kan ook prima en draagt net zo lekker.

Blijf het ook nu weer zeggen, los van alle discussies omtrent het merk Steinhart; de prestatie is indrukwekkend, direct na ontvangst op de timegrapher gezet. Resultaat is 0 seconden afwijking en een amplitude van 312 (beat error 0.1ms).

22 likes

Over de kwaliteit zul je ook weinig te horen krijgen alleen het hommage steekt sommigen. Maar ik vind ze top in alle opzichten.

1 like

Helemaal mee eens, de hommage discussie staat wat mij betreft los van de onmiskenbare kwaliteit.

1 like

Dank voor de mooie foto’s! Ik vind beide horloges top. Bij mij komt er momenteel geen horloge onder de 42 mm.
Van mij had de plaat van kermit overigens ook groen mogen zijn.

Dan zul je richting de Hulk moeten, slechts 25 x duurder :joy:

2 likes

Ben het met je eens.
Mooi hoor

10 likes

Zojuist mijn eerste Steinhart binnen. Het is een Ocean one gmt black ceramic geworden. Persoonlijk stoor ik me totaal niet aan het grote hommage gehalte het is gewoon een prachtig horloge. Solide gebouwd met een ceramic bezel, Safierglas solide band en een mooi uurwerk ETA 2893-2 Elaboré.

Hoop dat het flipperen even klaar is.

20180627_131339

20 likes

Schitterend horloge, veel plezier ermee.
Ik ben van plan de Pepsi te kopen.
Puike kwaliteit.:smiley::smiley::smiley::smiley::smiley:

1 like

Thanks en de pepsi vind ik net zo mooi!

Plaatje maar dan😜

10 likes

veel plezier er mee, prachtige watch toch!

2 likes

Ja idd hij draagt ook klein voor 42mm. Heb slechts Ă©Ă©n opmerking, de clasp vind ik wat blikkerig en eigenlijk in verhouding met de rest van het horloge een beetje onder de maat.

14 likes

18 likes

6 likes

Er was ook een bandje die lijkt op die cups


Heeft iemand de vergrootglas/ bult proberen te verwijderen van een steinhart?

hiermee gaat het lukken:

wel even de rest een beetje afplakken. :slight_smile:

image

1 like