Steinhart only

Er af lukt mij zeker, maar zonder schade is eigenlijk ook wel een klein beetje van belang . Vandaar dat ik het hier vraag.

Subtiel hoor, had bij jou wel een tractor met een flink stuk touw verwacht. :joy: :wink:

te weinig houvast…

:joy:

Check YT, staan genoeg filmpjes over.
Zo een fijn turbovlammetje op de cyclops, net genoeg dat de lijm iets warm wordt en hij is er zo af.

En ik vroeger altijd maar denken dat ze toch maar wat knap geslepen hadden…:blush:

5 likes

Heel fraai, waar komt de band vandaan als ik vragen mag?

Amsterdam Watch Company

1 like

5 likes

Ik bezit een Rolex sub 116610 en een Steinhart Pepsi.

De Pepsi 39 mm is echt een mooie klok en loopt verrassend netjes op tijd. Wel echt een kwalititeisklok
Toch begin ik na twee dagen draagtijd van de Steinhard heimwee te krijgen naar de Rollie.
Bij het afdoen van de Pepsi en het omdoen van de Rolex voel je gelijk het verschil weer. De band van de Rolex is zoveel beter.

Ik geniet nog van de Pepsi maar waarschijnlijk geen blijver.

11 likes

Incoming Steinhart nummer 4. Black Keramik en Green hebben inmiddels de collectie verlaten, de Pepsi is veel te leuk en nu de Ocean One Vintage GMT, enthousiast geworden door de review van the Urban Gentry. Benieuwd.

04

11 likes


Ocean One op MNstrap.

11 likes

Voor hoeveel doe je hem weg :stuck_out_tongue_winking_eye:?

Plaatje maar weer😜

16 likes


Ocean One met ander reepje leer.

8 likes

Mijn eerste Steinhart vandaag ontvangen.
Meteen voor de Ocean forty-four gegaan.
Wat een geweldig horloge (al zeg ik het zelf…)

17 likes

Zelf in de markt voor een Ocean one pepsi 42, mocht iemand er 1 te koop weten (hebben) in (zeer) goeie staat, let me know :slight_smile:

1 like

Staat nu een 39 mm pepsi te koop op het uhrforum…

4 likes

Da’s op mijn pols geen gezicht, vorige week een 42 gepast en da’s echt perfect. Maar bedankt!