Steinhart only

Wat voor joekel van een pols heb je dan?

1 like

Snap het helemaal. Draag zelf ook minimaal 42.
Heb de Steinhart 44 en die draagt top.
Succes met je zoektocht!

1 like

1e generatie Ocean 1, nog gebaseerd op de Grovana Coral Reef (en geproduceerd door Grovana, o.a. eigenaar van Revue Thommen) . Al lang niet meer in de collectie, foto’s van 9 jaar geleden :slight_smile:

8 likes

blijft lekker deze pepsi

Haha niet, maar een horloge moet imo polsvullend zijn, en niet erbinnen vallen.

(dit is 43mm)

1 like

Idd, groot en aanwezig,.zonder oversized te zijn.

1 like

Blijf het een topper vinden…

10 likes

Value for money…

8 likes

10 likes

Wat een behaarde arm heb jij… :wink:

3 likes

Kun je nagaan: da’s nog maar zijn zomervacht!

2 likes

Hier ook maar eens een foto plaatsen.

7 likes

Nooit verwacht, toch gekomen. Alweer een paar maand om de pols.


Mooi apparaat!!!

10 likes

Kwam via een ander topic deze tegen dus peteen even snuffelen op de site. Et voila, een 39mm Steini Yahtmaster. Ik vind hem prachtig net als het origineel maar coating, nee.


Maar als deze nu ook in 39mm komt dan mag mijn OVM 39mm naar @Ant, de eerste op de lijst :slight_smile:

3 likes

Gaaf, die zie je niet vaak.

1 like

Superfijne klok.

Ben niet weg van gouden horloges, omdat ik ze niet bij mij vind passen. Maar de Rolex YM is ws het enige gouden horloge is die ik wel zou dragen. Dit zou weleens dé betaalbare optie voor mij kunnen zijn om het uit te proberen…en toch blijft het dan volgens mij steken dat het geen echte is :confused:
Bedankt voor het delen in ieder geval :+1:t2:

2 likes

Zit ook weer aan een Steinhart te denken zou een premium chronograaf bronze iets zijn.

1 like

Ja, goede prijs en dito kwaliteit dus daar hoef je niet over te twijfelen.

Vergeet niet dat het behoorlijk verkleurt. Misschien handig wat plaatjes te googlen om verschillende resultaten te zien.
Hij ziet er sowieso niet meer uit als op de site van steinhart :sweat_smile:

Je kunt em wel weer polijsten met cape cod, maar Dan glans is heel erg. Of brushen voor even mat effect.