Steinhart only

Ik had al z’n vermoeden wat is de kleur op langer termijn.

Die wordt het toch maar niet :smiley::sunglasses:

Ah zo, als het je om het brons te doen is qua kleur dan moet je idd rekening houden met verkleuren. Het wordt donkerder en ontwikkelt vrij vlot een patina. Dat moet je mooi vinden of regelmatig poetsen.

Yup geld voor mij ook. Verder dan bi-color kom ik ook niet behalve dan bij YM

De Ocean one maar eens op leer gezet, best geslaagd al zeg ik het zelf.


8 likes

Mooie band :+1:

Uhm… Brons? :sweat_smile:

Hangt van ieders situatie af. De ene huid is de andere niet.

Je hebt dit wat ik wel een mooie vintage uitstraling vind hebben

En je hebt dit, wat meer lijkt op n broodje kaas die je na vakantie terug vindt ofzo

3 likes

Not my piece of cake, maar smaken verschillen nu eenmaal. Belangrijkst is dat jij t mooi vindt.

Wat vinden jullie van deze grijze steinhart ik vind hem wel wat hebben met een Top 7750 erin. Is wel niet op voorraad.

6 likes

Jubilee voor 39mm is nu te bestellen via Steinhart. Hangt wel een prijskaartje aan van € 95.

1 like

Redelijk aan de prijs al is het wel de juiste fit. Zo een beetje een kwart van de waarde van het horloge en das jammer. Zou mooi zijn als je standaard de keuze hebt bij de aankoop.

Ik ga hem voor mijn ovm niet kopen iig want ik denk niet dat die daar goed op zal staan.

Kon het toch niet laten. Toch maar besteld voor de pepsi gmt.

1 like

Dat snap ik, dat is een hele mooie combi.
Ben benieuwd naar de plaatjes als die er is :+1:

2 likes

Steinhart! Leuk merk.
Ik heb er 2 op het oog, als er 1 overwint ga ik bestellen :slight_smile:

Of - als m’n verkopen nog een leuke eindsprint maken dit jaar - gewoon allebei.

2 likes

Welke heb je op het oog?

1 like

Primair:

Deze vond ik ook mooi:

  • Ocean One in brons (42mm), vind alleen de gelakte bezel niet zo, en het is een automaat (minpuntje vind ik);
  • Marine Officer in brons - wel flink aan de prijs voor brons, wat toch een beetje een gok is, zeker met die fijne nummering op de bezel;
  • Marine Chrono in brons - erg fraai, maar twijfel nog of ik het uurwerk leuk vind. De Unitas is toch de fraaiste vind ik
3 likes

Mooie modellen hoor, voor mij helaas te groot.
Die zie je ook niet zo veel van Steinhart, meestal de duikers.
Brons lijkt me ook erg mooi, als die ocean 1 er in brons komt van 39mm dan ga ik die heel erg overwegen :joy:

Sowieso een goed merk met goede prijs/kwaliteit verhouding. EN die Unitas is zeker erg mooi.

Ben benieuwd welek het gaat worden en zie hem graag voorbij komen :wink:

Succes met de lastige keuze!

2 likes

Realiseer je wel dat krasjes, butsen e.d. erg opvallen bij zo een zwarte klok.
Ik zou me er al snel aan gaan ergeren.

1 like

Klopt, ik heb al een klok met PVD coating. Die probeer ik netjes te houden, maar zo’n flieger mag van mij butsen en krassen. Dan klopt het plaatje eigenlijk zelfs meer :slight_smile:

1 like

Ik wacht op de gmt 39 met coke bezel en liefst met glas zonder puist.

Zag ook deze mod op WUS: GMT 42 mm met blauwe bezel :yum:. Foto van user EODTECH.

3 likes