Steinhart only

Mooie horloges die Steinharts ,had zelf een Ocean one verleden jaar maar heeft plaats moeten maken voor mijn Squale .
Zie alleen deze hier niet langskomen ,en die vindt ik juist zo mooi

Wie heeft er nog 1 liggen en draagt hem toch niet meer :relaxed:

11 likes

Als je in de buurt woont, mag je mijn 1st gen OVM altijd komen passen.:+1:

1 like

Ik vindt deze vintage juist zo mooi vanwege het ontbreken van de Crowncards

1 like

Ik had het ook tegen @dutchmanpeet :see_no_evil::sunglasses:

2 likes

:grin::ok_hand:

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen OVM 1e generatie en de nieuwe OVM’s, ik zie de verschillen namelijk niet :thinking:

zit in de nachtdienst ,niet helemaal helder meer :laughing:

1 like

Ook een bijdrage.

10 likes

17 likes

Welke versie is dit?

Ik heb ook 19cm polsomtrek als je nu opnieuw mag kiezen voor welke maat ga je dan 39 of 42?

1 like

Denk dat jij het best voor 42mm kan kiezen, ik heb een 16,75cm pols en 39mm valt daar mooi omheen, jij hebt dus een veel grotere polsomvang. Misschien kan je nog bij iemand van het forum de 39/42mm passen voor de zekerheid, maar ik zou met jouw polsmaat echt voor 42mm gaan.
Als je het plastic op of om het horloge laat zitten, mag je het binnen 14 dagen terugsturen bij Steinhart.

1 like

De 42mm is een prima maat voor een 19cm pols. De laatste tijd neig ik echter naar wat kleinere horloges en zou ik persoonlijk voor de 39mm gaan, zeker bij de Pepsi, die toont mooier bij 39mm op de een of andere manier.

Fraai! Maar welke versie is dit nou?

42mm, zonder twijfel. Mijn pols is 19.5cm, ik heb m’n 39mm Seiko weg gedaan omdat ie gewoon echt te klein was. De brede band maakte alweer wat goed, maar daardoor leek het alsof ik gewoon een soort armbandje om had.

Een duiker mag mijns inziens best fors zijn.

Op jou foto zit de “groene” op het brede deel van je pols en de pepsi op het smalle deel, de pesi vind ik idd beter uitkomen.

Je reactie is dus eigenlijk een bevestiging om voor de 39 versie te gaan.

Gewetensvraag, zou je de “groene” omruilen voor een 39 versie mocht je dit kosteloos kunnen doen?

Als ik kijk naar de foto van Carl bericht 283 dan komt de pepsi er voor mij beter uit.

Beide Steinharts zijn alweer geflipperd maar om de zoveel tijd zal ik er weer een aanschaffen omdat het hele leuke horloges zijn om te dragen. In zo’n geval zal ik ook van de ‘kermit’ de 39mm kopen.

waarom flipperen? voor dat geld is het toch leuk om het op de plank te hebben liggen voor af en toe eens om te doen of denk ik nu te “rijk”

Het gaat niet om die paar euro, het gaat om het feit dat de reis altijd leuker is dan aankomen :wink: